Specjalista/Specjalistka Service Desk (TDJ S.A.) Katowice
Główne zadania:
  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
  • Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego
  • Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT
  • Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia)
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
  • Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów
  • Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code
Od kandydata/kandydatki oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne)
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
  • Umiejętność obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego
  • Znajomość systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana Umiejętności pisania skryptów Windows i VBA)
  • Znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
  • Znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WLAN)
  • Przejmowanie inicjatywy, dociekliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych
  • Mile widziana znajomość zasad ITIL i ich praktycznego zastosowania
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Co oferujemy
  • Pracę w jednej z największych prywatnych firm inwestycyjnych w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania

  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w atrakcyjnej lokalizacji w centrum biznesowym .KTW (pracujemy w systemie jednozmianowym)

  • Atrakcyjny system premiowy

  • Ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę Multisport, w ramach firmowego pakietu kafeteryjnego

  • Naukę języka angielskiego w firmie

  • Rozwojowe projekty realizowane w ramach Centrum Usług Wspólnych IT i szkolenia zewnętrzne

  • Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i wysokich kwalifikacji zawodowych

  • Spotkania i wyjazdy integracyjne