TDJ Estate

Inwestujemy w nieruchomości, tworząc dobre miejsca do mieszkania i pracy. Specjalizujemy się w realizacji projektów mieszkaniowych, komercyjnych oraz land developingu.

Nasze inwestycje

Naszą specjalizacją są projekty z sektora budownictwa mieszkaniowego. Aktualnie prowadzimy prace budowlane w ramach 4 inwestycji. Pierwszą z nich jest Osiedle Franciszkańskie, powstające od 2014 roku w katowickiej Ligocie, gdzie docelowo znajdzie się 1300 mieszkań. Kolejnym uruchomionym projektem było Osiedle Bardowskiego 1, mieszczące się na katowickim osiedlu Witosa i oferujące 150 mieszkań w 4 budynkach. Inna inwestycja – Zielona Dolina – zlokalizowana w spokojnej i kameralnej części Zabrza, do dyspozycji lokatorów ma 104 mieszkania mieszczące się w 4 budynkach. W samym sercu Katowic, tuż obok Strefy Kultury powstaje prestiżowa Pierwsza Dzielnica. Ten rodzinny zespół mieszkaniowy obejmuje 3 budynki, w których znajduje się 265 mieszkań. Pod koniec września 2020 r. ruszyła budowa Franciszkańskiego Południe – nowej odsłony funkcjonującej już od 6 lat inwestycji. W ramach pierwszego etapu powstaną 92 mieszkania.

Poznaj nasze projekty i wybierz idealne mieszkanie dla siebie.

W zakresie projektów komercyjnych dostarczamy powierzchnie biurowe i lokale usługowe w lokalizacjach o dużym potencjale biznesowym.

Naszą reprezentacyjną inwestycją w obszarze nieruchomości komercyjnych jest nowoczesny kompleks biurowy .KTW, zlokalizowany w sąsiedztwie katowickiego Spodka. Złożony jest z dwóch wysokościowców połączonych podziemnym garażem. Zdecydowana większość powierzchni budynków została przeznaczona na funkcję biurową, którą uzupełnia przestrzeń handlowo-usługowa. Oficjalne otwarcie pierwszej wieży miało miejsce 15 maja 2018 r. .KTW II ma zostać oddany do użytku na przełomie I i II kwartału 2022 roku. Za projekt architektoniczny oraz aranżację wnętrz w częściach wspólnych odpowiada pracownia Medusa Group.

Powierzchnie biurowe oferuje również drugi z naszych biurowców – modernistyczny  obiekt Morawskiego 5 w Krakowie.
Lokalizacja ma kluczowe znaczenie – poznaj ofertę naszych lokali usługowych i znajdź miejsce dla swojego biznesu.

Pierwszy projekt w obszarze nieruchomości gruntowych zrealizowaliśmy w Zabrzu. Na łącznej powierzchni 12 ha wydzieliliśmy, uzbroiliśmy i sprzedaliśmy 150 działek budowlanych, przeznaczonych pod zabudowę jednorodzinną. Do kolejnej realizacji, którą jest wieloetapowe osiedle w Wieszowie (gmina Zbrosławice), przystąpiliśmy w 2015 r. W ramach trzech etapów inwestycji na obszarze ok. 30-ha  przygotowaliśmy ponad 270, w pełni uzbrojonych działek budowlanych o powierzchni 550-1700 m2, przeznaczonych pod budowę domów jednorodzinnych. Osiedle Wieszowa jest częścią większego projektu urbanistycznego obejmującego 1000 ha. Prace nad tym przedsięwzięciem  rozpoczęliśmy pod koniec 2020 roku.

72 tys.
m2 łącznej powierzchni biurowej prowadzonych projektów
83 tys.
m2 powierzchni mieszkaniowej powstanie docelowo w realizowanych obecnie projektach
7
aktywnych projektów
1500+
sprzedanych mieszkań

Historia

TDJ Estate istnieje od 2011 roku. Impulsem do powołania spółki była decyzja o rozwinięciu działalności inwestycyjnej TDJ S.A. w sektorze nieruchomości. Skompletowanie zespołu specjalistów oraz konsolidacja zarządzania posiadanymi gruntami i obiektami komercyjnymi, pozwoliły na stopniową ekspansję firmy w tym obszarze rynkowym.

2019

Uruchomienie projektu Pierwsza dzielnica, uruchomienie piątej fazy Osiedla Franciszkańskie. Rozstrzygnięcie konkursu na koncepcję architektoniczną kolejnych etapów Zielonej Doliny w Zabrzu. Rozpoczęcie przetargu na wykonawców .KTW II.

2016-2018

Rozwój projektów mieszkaniowych w Katowicach, Zabrzu i Wieszowej. Rozszerzenie portfolio firmy o nieruchomości z Grupy Kopex. Zakup terenu inwestycyjnego pod zabudowę wielorodzinną na osiedlu Witosa. Budowa i otwarcie budynku biurowego .KTW I.

2013-2015

Restrukturyzacja portfela nieruchomości. Rozpoczęcie realizacji Osiedla Franciszkańskiego i rozpoczęcie projektu budowy domów wielorodzinnych i jednorodzinnych w Zabrzu. Rozpoczęcie prac na Osiedlu Wieszowa. Zakup dawnej siedziby DOKP i rozstrzygnięcie konkursu architektonicznego na projekt nowego kompleksu biurowego. Nabycie około 5 ha gruntów w pobliżu Strefy Kultury w Katowicach.

2011-2012

Realizacja kilkunastu transakcji sprzedaży nieruchomości przemysłowych. Ponowna komercjalizacja wcześniejszych parków logistycznych i budynku biurowego. Zakup 12 hektarów ziemi w Zabrzu na potrzeby projektu land developingowego oraz przygotowanie koncepcji Osiedla Franciszkańskiego.

Naszym największym dotychczasowym projektem mieszkaniowym jest powstające w katowickiej Ligocie Osiedle Franciszkańskie, które docelowo będzie liczyło 1300 mieszkań. W 2020 r. w ramach nowej odsłony inwestycji rozpoczęły się prace budowlane związane z projektem Franciszkańskie Południe. Z kolei w sąsiedztwie Strefy Kultury realizujemy projekt rodzinnego zespołu mieszkaniowego Pierwsza Dzielnica, którego wizja urbanistyczna i architektoniczna została stworzona przy współpracy z renomowaną pracownią Medusa Group. Uruchomiliśmy również projekt mieszkaniowy Zielona Dolina, zlokalizowany na terenie Zabrza, graniczący bezpośrednio z Gliwicami i Szałszą oraz projekt osiedla domów jednorodzinnych w rejonie Wieszowy.

Zespół

MACIEJ WÓJCIK

Partner Zarządzający w TDJ Estate

MACIEJ WÓJCIK

Partner Zarządzający w TDJ Estate

Specjalizuje się w branży nieruchomości i odpowiedzialny jest za sektor Estate w TDJ SA. Z TDJ związany od 2011r a od września 2012r pełny funkcję prezesa zarządu TDJ Estate. Zasiada w organach zarządzających i radach nadzorczych spółek sektora nieruchomościowego TDJ. W latach 2007-2010 pracował dla międzynarodowych deweloperskich funduszy inwestycyjnych realizujących projekty mieszkaniowe i biurowe. We wcześniejszych latach pełnił funkcje managerskie w wiodących spółkach sektora wielkiej dystrybucji (Carrefour, Auchan) oraz sektora paliwowego (Amoco). Jest absolwentem podyplomowych studiów w zakresie MBA na Politechnice Krakowskiej we współpracy z Connecticut State University. posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego oraz inne licencje sektora nieruchomości.

BARTŁOMIEJ SOLIK

Dyrektor Operacyjny

BARTŁOMIEJ SOLIK

Dyrektor Operacyjny

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Śląskiego (Wydział Matematyczno – Fizyczno- Chemiczny  oraz Wycena i Gospodarka Nieruchomościami). Ukończył cykl szkoleń CCIM. Od kilkudziesięciu lat związany z rynkiem nieruchomości. Zdobywając cenne doświadczenie zawodowe pracował dla międzynarodowych deweloperów, takich jak Reinhold i Panattoni, a także dla sieci handlowej Decathlon oraz Biura Inwestycji Kapitałowych S.A., specjalizującego się w budowie i wynajmie powierzchni magazynowych i handlowych. Nadzorował procesy inwestycyjne od momentu zakupu gruntu, poprzez etapy projektowe, pozyskiwanie najemców, aż do oddania obiektów do użytkowania. Odpowiadał również za monitorowanie rynku nieruchomości komercyjnych. Od 2013 r. związany z Grupą TDJ. Odpowiada za segment nieruchomości komercyjnych oraz obszar land developing. Nadzoruje między innymi proces budowy i komercjalizacji nowego kompleksu biurowego .KTW powstającego w katowickiej Strefie Kultury.

PAWEŁ FLOREK

Dyrektor Operacyjny

PAWEŁ FLOREK

Dyrektor Operacyjny

Absolwent studiów o kierunku Budownictwo Lądowe na Politechnice Krakowskiej. Posiada 10-letnie doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów budowlanych. Od 2012 roku był związany z firmą Tebodin Poland, gdzie obejmował stanowisko Department Manager i był  odpowiedzialny za kierowanie zespołem, m.in. prowadzącym inwestycje w zakresie zarządzania i nadzoru technicznego oraz koordynacji najemców. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: PM Group Polska czy Tele-Fonika Kable S.A.
Do zespołu TDJ Estate dołączył w marcu 2018 r. jest odpowiedzialny za koordynację procesów deweloperskich sektora nieruchomości mieszkaniowych.

KAMIL KRĘPA

Dyrektor ds. Komercjalizacji

KAMIL KRĘPA

Dyrektor ds. Komercjalizacji

Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (Wydział Ekonomii, Gospodarowanie nieruchomościami i usługi publiczne) oraz Politechnikę Śląską w Gliwicach (Wydział Budownictwa, Konstrukcje budowlane). Posiada państwowe uprawnienia Zarządcy Nieruchomości. Karierę rozpoczął w katowickim oddziale firmy King Sturge, by po fuzji tego podmiotu z Jones Lang LaSalle dołączyć do krakowskiego zespołu JLL. Zajmował tam stanowisko Starszego Konsultanta, pełniąc funkcje doradcze podczas procesu pozyskiwania nowych powierzchni biurowych, przy renegocjacjach umów najmu i konsolidacji biur. W swojej ścieżce zawodowej realizował procesy komercjalizacji wybranych budynków biurowych, takich jak Millennium Plaza czy Katowice Business Point. W TDJ Estate odpowiada za pozyskanie i obsługę najemców kompleksu biurowego .KTW

ADAM URBAŃSKI

Dyrektor Sprzedaży

ADAM URBAŃSKI

Dyrektor Sprzedaży

Ukończył studia na Wydziale Organizacji i Zarządzania na Politechnice Śląskiej w Katowicach oraz Podyplomowe Studia Wyceny i Gospodarki Nieruchomościami na Wydziale Prawa Uniwersytetu Śląskiego. Swoją karierę zawodową rozpoczął jeszcze w trakcie studiów pełniąc funkcje kierownicze w sektorze usług. Z branżą nieruchomości związany jest od 2002 roku kiedy rozpoczął współpracę z Siecią Biur Nieruchomości Pionier zajmując się sprzedażą nieruchomości mieszkalnych, komercjalizacją powierzchni handlowych i pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. W firmie TDJ Estate pracę rozpoczął w 2014 roku, od początku uczestnicząc w powstawaniu Osiedla Franciszkańskiego. Od 2021 roku pełni rolę Dyrektora Sprzedaży.

BARTOSZ PAŁKA

Manager Operacyjny

BARTOSZ PAŁKA

Manager Operacyjny

Doświadczenie w dziedzinie nieruchomości zdobywa od ponad 13 lat. Swoją karierę zawodową zaczynał pracując w biurach nieruchomości. Posiada Licencję Zawodową Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami. Przez pięć lat zajmował się gospodarowaniem nieruchomościami z zasobu korporacyjnego Katowickiej Grupy Kapitałowej, gdzie do jego obowiązków należało m.in. tworzenie koncepcji zagospodarowania majątku, koordynowanie wycen nieruchomości, pozyskiwanie nabywców i nadzorowanie procesu zawierania transakcji. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie studia magisterskie ukończył na kierunku Gospodarowanie Nieruchomościami i Usługi Publiczne, oraz studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami (Politechnika Śląska) i Rzeczoznawca Majątkowy (Uniwersytet Ekonomiczny). Do zespołu TDJ Estate dołączył w styczniu 2017 roku i odpowiada za obrót nieruchomościami Spółek z Grupy Kapitałowej TDJ S.A. Od 2019 roku rozwija również swoje umiejętności jako Manager Operacyjny nowych inwestycji mieszkaniowych spółki.

DARIUSZ PĘKALA

Manager Operacyjny

DARIUSZ PĘKALA

Manager Operacyjny

Ukończył Śląską Wyższą Szkołę Zarządzania w Katowicach na kierunku Zarządzanie i Marketing. Od 2007 roku związany z branżą inżynierii bezwykopowej. Podczas swej pracy zawodowej zajmował się m.in. organizowaniem i podziałem pracy poszczególnych zespołów pracowników oraz negocjowaniem warunków współpracy z kontrahentami i podwykonawcami. W 2018 roku ukończył studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami. Do zespołu TDJ Estate dołączył w marcu 2017r. Początkowo obejmował stanowisko specjalisty ds. obsługi posprzedażowej w 2018 roku został awansowany na stanowisko managera operacyjnego i zajmuje się nadzorem nad inwestycjami Zielona Dolina, Bardowskiego 1 oraz Osiedle Franciszkańskie.

MARTA JEŁOWICKA-GABOR

Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami

MARTA JEŁOWICKA-GABOR

Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami

Absolwentka Politechniki Śląskiej oraz Uniwersytetu Śląskiego. Ukończyła studia licencjackie na kierunku Socjologia oraz studia magisterskie na kierunku Politologia. Jej doświadczenie zawodowe od samego początku związane jest z obszarem prac administracyjnych oraz obsługi klienta. W latach 2010-2016 pracowała w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego jako Inspektor i była odpowiedzialna za obsługę administracyjną projektów realizowanych przez Samorząd Województwa w ramach Funduszy Europejskich. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w październiku 2016 roku. Do jej zadań należy wsparcie procesów administracyjnych związanych z przebiegiem projektu .KTW, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby organizacji projektu oraz koordynowanie prac biura projektów w całej spółce.W 2018 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach ukończyła studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami. Oo tego czasu pełni funkcję Property Managera i zarządza prawidłowym funkcjonowaniem biurowców znajdujących się w portfelu spółki zlokalizowanych m.in. w Katowicach i Krakowie.

SZYMON GRABARA

Manager ds. Leasingu

SZYMON GRABARA

Manager ds. Leasingu

Absolwent studiów magisterskich o specjalności gospodarowanie nieruchomościami na Wydziale Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od 2011 roku związany z katowickim rynkiem nieruchomości. W tym czasie był odpowiedzialny za pozyskiwanie i kompleksową obsługę klientów w zakresie wynajmu powierzchni biurowych, handlowo-usługowych i magazynów, sprzedaży gruntów inwestycyjnych i obiektów komercyjnych, a także sprzedaży inwestycji mieszkaniowych. W latach 2015-2016 prowadził m.in. proces sprzedaży nieruchomości pod budowę katowickiego Flyspotu – tunelu aerodynamicznego do symulacji swobodnego spadania.
Do TDJ Estate dołączył w styczniu 2017, zasilając zespół komercjalizacji powierzchni biurowych.

JAROSŁAW ŁYSIK

Manager ds. Obrotu Nieruchomościami

JAROSŁAW ŁYSIK

Manager ds. Obrotu Nieruchomościami

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Manager zakupów i Politechniki Opolskiej na kierunkach Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji. Od 12 lat związany z Grupą Kopex gdzie zdobywał doświadczenie zawodowe przechodząc drogę od specjalisty przez kierownika do dyrektora w obszarze zakupów. Do jego obowiązków należała m.in. reorganizacja i optymalizacja obszaru zakupów w grupie kapitałowej, wprowadzenie nowego modelu zakupowego, gdzie negocjował umowy ramowe z dostawcami, oraz zajmował się sprzedażą majątku ruchomego i nieruchomego grupy kapitałowej. Posiada cetryfikat Negotiation Skills przy Franklin University. Prywatnie pasjonat rajdów samochodowych i tańca towarzyskiego. Do zespołu TDJ Estate dołączył w październiku 2017 roku gdzie zajmuje się sprzedażą nieruchomości komercyjnych oraz restrukturyzacją majątku grupy kapitałowej TDJ S.A.

PAWEŁ MICHLEWSKI

Manager ds. Pozyskiwania Nieruchomości

PAWEŁ MICHLEWSKI

Manager ds. Pozyskiwania Nieruchomości

Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Geodezja i Kartografia oraz Podyplomowych Studiów na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami w Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie. Z rynkiem nieruchomości związany od ponad 10 lat. Specjalizuje się w pozyskiwaniu nieruchomości pod inwestycje, które zdobywał m. in. w Wydziale Nieruchomości Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz w grupie deweloperskiej Napollo (wcześniej Nap Invest). Do zespołu TDJ Estate dołączył w marcu 2019 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój obszaru estate i pozyskiwanie terenów pod inwestycję w województwie mazowiecki. Prywatnie pasjonat podróży, gór i starych polskich seriali

AGNIESZKA KRAJCARZ-URBAŃSKA

Manager ds. Sprzedaży

AGNIESZKA KRAJCARZ-URBAŃSKA

Manager ds. Sprzedaży

Od 2006 roku związana z Katowickim rynkiem nieruchomości – specjalizuje się w sprzedaży, kupnie i wynajmie domów, apartamentów i mieszkań na obszarze województwa śląskiego. Ukończyła Uniwersytet Śląski – Kierunek Zarządzanie i Marketing jest również absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Ponadto odbyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Śląskim – Wydział Prawa i Administracji – Wycena i Gospodarka Nieruchomościami. W TDJ Estate od 2014 roku jako Kierownik Działu Sprzedaży. Prywatnie pasjonatka fotografii i snowboardu.

STANISŁAW JASIŃSKI

Manager ds. Operacyjnych

STANISŁAW JASIŃSKI

Manager ds. Operacyjnych

Z Grupą TDJ związany od dekady. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Posiada licencję Zarządcy Nieruchomości. Zajmuje się prowadzeniem i nadzorowaniem bieżącej obsługi nieruchomości w rejonie Zabrza i Zbrosławic. Koordynuje projekty typu „land developing” poprzez fazę projektową, organizację procesów przetargowych, nadzory nad wykonaniem inwestycji oraz sprzedaż działek budowlanych jak również domów jednorodzinnych.

PIOTR ŁANIAK

Manager ds. Sprzedaży

PIOTR ŁANIAK

Manager ds. Sprzedaży

Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu na kierunku Informatyka Ekonomiczna. Od 2000 do 2002  roku pracował jako pośrednik w biurze nieruchomości LEXPOL. Przez kolejne 16 lat  zdobywał wiedzę i umiejętności w firmie PB “DOMBUD” S.A  na stanowisku specjalisty ds .sprzedaży nieruchomości a następnie głównego specjalisty ds sprzedaży. Do jego obowiązków należała obsługa klientów, poszukiwanie i weryfikowanie gruntów pod kątem nowych inwestycji oraz obsługa około sprzedażowa. Do zespołu TDJ Estate dołączył w lipcu 2018 roku, zajmuje się się kompleksową obsługą sprzedażową projektu Zielona Dolina w Zabrzu jak również analizą gruntów pod kątem rozwoju nowych inwestycji TDJ. Prywatnie pasjonatem fotografii, rajdów samochodowych, i sportu w każdej postaci.

ALEKSANDRA POSMYK

Manager ds. Sprzedaży

ALEKSANDRA POSMYK

Manager ds. Sprzedaży

Absolwentka Kolegium Języka Biznesu na Uniwersytecie Śląskim oraz studiów o kierunku International Business na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Prawa Gospodarczego i Handlowego, Wyceny i Gospodarki Nieruchomościami oraz Architektury Wnętrz i Wzornictwa. Posiada również licencję rzeczoznawcy majątkowego. Od 2007 roku Aleksandra była związana z firmą DOMBUD S.A. gdzie odpowiadała za szeroko pojętą sprzedaż nieruchomości. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w marcu 2019 roku, odpowiada za sprzedaż inwestycji Pierwsza Dzielnica. Od 2021 r. pełni również rolę managera biura sprzedaży. Prywatnie pasjonatka dalekich podróży, ambitnego kina, sportu i ciekawej książki.

Sylwia Lajda

Cost Manager

Sylwia Lajda

Cost Manager

Absolwentka Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej, specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2005 roku w jednej z najbardziej cenionych i globalnych firm branży budowlanej – Strabag. Na przestrzeni ostatnich 15 lat zdobywała doświadczenie na stanowiskach inżyniera budowy, specjalisty do spraw przygotowania produkcji oraz zastępca kierownika przygotowania produkcji. Uczestniczyła w realizacji takich projektów jak : Silesia City Center w Katowicach, Galeria Jurajska w Częstochowie, Galeria Katowicka wraz z Dworcem PKP w Katowicach ,Centrum handlowe „Bielany” we Wrocławiu, Biurowiec .KTW I w Katowicach , Hotel „The Bridge” we Wrocławiu, CH „ Galeria Wiślanka” w Żorach. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w kwietniu 2020 roku. Do jej obowiązków należy nadzór oraz przeprowadzanie przetargów, wybór podwykonawców oraz analizy kosztowe prowadzonych projektów. Prywatnie miłośniczka podróży, squash’a oraz tresury psów.

PIOTR SOŁTYSIK

Senior Project Manager

PIOTR SOŁTYSIK

Senior Project Manager

Ukończył z wyróżnieniem Wydział Budownictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Z budownictwem związany już od szkoły średniej – Technikum Budowlanym w Katowicach. Posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanym. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2002 w firmie Exbud – Skanska na budowie centrum hadlowego Plaza w Krakowie oraz hotelu Piramida w Tychach. Następnie od 2004 r w firmie Warbud S.A. w której w ciągu 6 lat przeszedł szczeble kariery zawodowej od inżyniera w dziale ofertowania, inżyniera budowy, kierownika robót do kierownika budowy. Zrealizował m.in. hotel Silesion w Katowicach, 4 kina Cinema City, Outlet Fashion House w Sosnowcu. W kolejnej firmie, jako Kierownik Kontraktu zrealizował m.in. Rondo Ofiar Katynia w Krakowie, obwodnicę Radomska, centrum serwisowe BMW w Rzeszowie. Przez ostatnie 5 lat pracował w Tebodin Poland gdzie obejmował stanowisko Kierownika Kontraktu oraz Inspektora Nadzoru (m.in. rozbudowa fabryki Opla w Gliwicach, budowa hali Prologis w Chorzowie). Z ramienia Tebodin do czerwca 2016 roku uczestniczył w nadzorze inwestorskim nad budową projektu .KTW I. Do zespołu TDJ Estate dołączył w styczniu 2018 roku. Do jego obecnych obowiązków należy m.in. koordynacja wszelkich działań związanych z wykończeniem powierzchni biurowych przyszłych najemców kompleksu biurowego .KTW I.

PAWEŁ PASIERBEK

Senior Project Manager

PAWEŁ PASIERBEK

Senior Project Manager

Absolwent studiów inżynierskich Politechniki Krakowskiej na kierunku Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie. Z sektorem budowlanym związany od 15 lat. Posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz norweskie uprawnienia do kierowania montażem konstrukcji żelbetowych prefabrykowanych. Doświadczenie zdobywał w największych firmach branży zarówno w Polsce jak i na świecie m.in. Mota – Engil Polska S.A., Skanska S.A., Tebodin Sp z.o.o. W swojej karierze zawodowej obejmował stanowiska kierownika budowy oraz kierownika projektu. Nadzorował projekty w Polsce i zagranicą m.in. w Portugalii i Norwegii. Jednymi z największych były budowy fabryk min. Electrolux w Siewierzu, Stalprodukt w Bochni, Famur w Katowicach, Huta Łabędy w Gliwicach, zakład do produkcji żelów dla Henkel Operation w Raciborzu, czy budowa nowej instalacji odpylania hali konwerterów dla Arcelor Mittal w Dąbrowie Górniczej. W maju 2019 dołączył do zespołu TDJ Estate. Do jego obowiązków należy nadzór nad najnowszą inwestycją spółki – Pierwsza Dzielnica.
Prywatnie pasjonat książek historycznych i muzyki klasycznej.

Łukasz Mucha

Project Manager

Łukasz Mucha

Project Manager

Absolwent studiów Inżynierskich na Politechnice Krakowskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska. Od ponad 10 lat związany z polskim rynkiem budowlanym. Doświadczenie zdobywał w takich firmach generalnego wykonawstwa jak Awbud S.A, Karmar S.A czy Finetech Construction Sp. z o.o. Nadzorował realizację dużych projektów mieszkaniowych i przemysłowych w tym specjalistycznych projektów farmaceutycznych. Przez ostatnie 2,5 roku pełnił funkcje kierownika budowy nowoczesnej fabryki produkcji form płynnych leków dla największej grupy farmaceutycznej w Polsce. Posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Do zespołu TDJ dołączył w maju 2020 roku. Do jego zadań należy kompleksowa realizacja projektu mieszkaniowego spółki w Krakowie i Katowicach. W wolnych chwilach chętnie rywalizuje na korcie do badmintona lub spędza czas w górach na pieszych bądź rowerowych aktywnościach.

URSZULA BATKIEWICZ

Project Manager

URSZULA BATKIEWICZ

Project Manager

Absolwentka studiów o kierunku Budownictwo na Wydziale Inżynierii Lądowej, na Politechnice Krakowskiej. Od 2014 roku związana z firmą Tebodin Poland i Tebodin Bilfinger, gdzie zdobywała doświadczenie zawodowe na stanowiskach: inżyniera budowy, administratora projektów oraz koordynatora najemców powierzchni biurowych. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w maju 2018 roku. Do jej obowiązków należy koordynacja prac wykończenia powierzchni biurowych w pierwszym budynku kompleksu KTW. Prywatnie miłośniczka architektury i dalekich podróży.

KRZYSZTOF BEDNARCZYK

Kierownik Budowy

KRZYSZTOF BEDNARCZYK

Kierownik Budowy

Ukończył studia na kierunku Budownictwa na Politechnice Krakowskiej oraz Inżynierii środowiskowej w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Dysponuje pełnymi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń. Od 2013 roku pracował w Bielskim Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego SA, zaczynając od stanowiska inżyniera i na kierowniku budowy kończąc. Inwestycje, które prowadził to m.in. Budowa Krytej Pływalni w Andrychowie, rozbudowa Zakładu Lajkonik Snacks w Skawinie czy instalacja Formulacji i Konfekcji Środków Ochrony Roślin dla Synthosu AGRO. Brał również udział w budowie instalacji SSBR dla Synthos oraz rozbudowie Elektrociepłowni w Tychach.

Do zespołu TDJ Estate dołączył w lipcu 2021 roku. Jest odpowiedzialny za realizację projektu Osiedla Franciszkańskiego. Prywatnie amatorsko zajmuje się rynkami kapitałowymi i inwestowaniem. Uwielbia czytać dobrą fantastykę.

KAROLINA KOWALCZYK

Kierownik Robót

KAROLINA KOWALCZYK

Kierownik Robót

Jest absolwentką Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie DSBUD Sp. z o.o., gdzie jako  inżynier budowy odpowiadała za prace ziemne i drogowe na budowach hal logistycznych, między innymi Centrum Dystrybucyjnego Lidl w Gródkowie. Rozwijała swoje kompetencje jako inżynier budowy, a następnie kierownik robót w CFE Polska, realizując projekt rozbudowy i przebudowy Centrum Handlowego Platan w Zabrzu, budowy zespołu budynków mieszkalnych Bulwary Książęce we Wrocławiu oraz budowy hali logistycznej Panattoni w Sosnowcu.

Zespół TDJ Estate wzmocniła w maju 2021 roku. Na co dzień jest zaangażowana w realizację wielorodzinnego projektu mieszkaniowego Zielona Dolina w Zabrzu. Prywatnie interesuje się architekturą współczesną, czas wolny chętnie spędza z dobrą książką.

Michał Lipka

Inżynier Budowy

Michał Lipka

Inżynier Budowy

Od 5 lat związany z rynkiem budowlanym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie E003B7 (SPV Rafako SA) na jednej z największych inwestycji z zakresu budownictwa przemysłowego w regionie – budowie bloku energetycznego o mocy 910 MW w Jaworznie, gdzie jako inżynier budowy odpowiadał za realizację kilku obiektów poczynając od prac ziemnych, przez wzmocnienie gruntu, a na robotach wykończeniowych kończąc. W listopadzie 2020 roku dołączył do zespołu TDJ Estate, w którym jako Inżynier budowy zaangażowany jest w projekt Osiedla Franciszkańskiego. Obecnie poszerza swoją wiedzę studiując na kierunku Budownictwo na wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Absolwent AWF Katowice na kierunku Fizjoterapia oraz Turystyka i rekreacja, ratownik wodny.
Prywatnie pasjonat wszelkich aktywności związanych z wodą – pływanie, nurkowanie, ratownictwo wodne oraz organizacja zawodów pływackich.

MACIEJ WITOWSKI

Inżynier budowy

MACIEJ WITOWSKI

Inżynier budowy

Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Inżynieria Środowiska, ze specjalnością Instalacje i urządzenia cieplne i zdrowotne. Ma uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń. Od 2015 roku zawodowo był związany z firmą Karmar SA., należącą do grupy Bouygues Construction, pracując na stanowisku inżyniera robót sanitarnych i inżyniera ds. serwisu gwarancyjnego oraz wspierając dział ofertowania. Uczestniczył w realizacji takich projektów jak Akademiki UJ CM w Krakowie czy Centrum Handlowe w Andrychowie. Zanim dołączył do zespołu TDJ Estate w sierpniu 2021, pracował w spółce Dekpol Budownictwo, gdzie był zaangażowany w powstawanie hali magazynowej dla Panattoni Europe w Skawinie.

Obecnie wspiera team budowlany w realizacji projektu Osiedla Franciszkańskiego. Prywatnie jest osobą bardzo aktywną – grywa w siatkówkę, trenuje na siłowni, jest instruktorem kickboxingu oraz chodzi po górach i biega.

DOMINIK PIASKOWY

Inżynier Budowy

DOMINIK PIASKOWY

Inżynier Budowy

Absolwent studiów inżynierskich na Wydziale Budownictwa Politechniki Śląskiej o specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie. Ukończył technikum o profilu budowlanym. Pierwsze kroki na budowie stawiał jako sezonowy pracownik fizyczny. Na studiach pracował w biurze projektowym w charakterze asystenta projektanta, zajmując się projektowaniem konstrukcji stalowych, głównie masztów telekomunikacyjnych. Następnie zdobywał doświadczenie jako projektant w zakresie budownictwa kubaturowego.

Do TDJ Estate dołączył w lipcu 2021, by wspierać zespół budowlany Pierwszej Dzielnicy w powstawianiu kolejnych etapów inwestycji. Prywatnie jego pasją jest sport, najbardziej lubi grać w piłkę nożną i squasha. Uwielbia także podróżować i odkrywać nowe smaki.

BARTŁOMIEJ SZELĄG

Inspektor Branży Elektrycznej

BARTŁOMIEJ SZELĄG

Inspektor Branży Elektrycznej

Ukończył wydział Elektryczny Politechniki Śląskiej i Politechniki Częstochowskiej, specjalizując się w inżynierii elektrycznej i instalacjach elektrycznych w budownictwie. Ma uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Od 2007 roku zawodowo był związany z firmą PKiMSA “Carboautomatyka” SA. Zaczynał jako elektromonter, awansując na kierownika zespołu i asystenta dyrektora kontraktu realizowanych projektów. Ostatnio był zatrudniony na stanowisku kierownika robót elektrycznych i odpowiadał za budowę stacji odwadniania i pras filtracyjnych dla KWK Knurów w zakresie prac elektrycznych. Brał również udział w projekcie modernizacji Stadionu Śląskiego czy modernizacji płuczki miałowej dla KWK Jankowice.

Zespół TDJ Estate zasilił we wrześniu 2021 roku. Jest odpowiedzialny za koordynację projektów w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Prywatnie ma słabość do psów i pasjonuje się motoryzacją.

KATARZYNA STEFAŃSKA

Kierownik Projektów Fit-Out

KATARZYNA STEFAŃSKA

Kierownik Projektów Fit-Out

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończyła studia licencjackie na kierunku Matematyka w Ekonommi oraz studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość. Od 2017 roku związana z firmą Tebodin Bilfinger, gdzie zdobywała doświadczenie zawodowe na stanowiskach: asystenta biura oraz koordynatora najemców powierzchni biurowych oraz handlowych. Do zespołu TDJ Estate dołączyła we wrześniu 2019 roku. Do jej obowiązków należy koordynacja prac wykończenia powierzchni biurowych w pierwszym budynku kompleksu KTW. Prywatnie pasjonatka wszelkiego rodzaju sportu, wycieczek górskich, thrillerów i literatury grozy.

MARTYNA NAJGEBAUER

Junior Project Manager

MARTYNA NAJGEBAUER

Junior Project Manager

Absolwentka studiów inżynierskich (kierunek Budownictwo) na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Od lipca 2017 obejmowałam stanowisko specjalisty do spraw przygotowania produkcji przy realizacji obiektów biurowych oraz usługowo handlowych, a od marca 2018 do sierpnia 2018 po uzyskaniu tytułu inżyniera sprawowała funkcję młodszego inżyniera budownictwa przy remoncie zabytkowego obiektu oraz przy realizacji nowo powstających obiektów biurowych i usługowo handlowych.

W 2020 zakończyła studia magisterskie na Politechnice Śląskiej, na kierunku Budownictwo, Specjalność Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie.

Do zespołu TDJ Estate dołączyła we wrześniu 2018 roku. Do jej obowiązków należy kompleksowe nadzór nad kwestiami administracyjnymi inwestycji Pierwsza Dzielnica oraz koordynacja realizacji mieszkań pokazowych na projektach mieszkaniowych realizowanych przez TDJ Estate.

MARCIN FURMAŃCZUK

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

MARCIN FURMAŃCZUK

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach na kierunku Turystyka Krajowa i Zagraniczna. Od 2006 roku związany z branżą budowlaną. Przez ostatnie 13 lat zdobywał doświadczenie w firmie PB „DOMBUD” S.A. najpierw jako pracownik procesów technologicznych a przez ostatnie 5 lat jako referent ds. sprzedaży nieruchomości oraz specjalista ds. sprzedaży.
Do jego zadań należała kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedażowym jak i okołosprzedażowym. Do zespołu TDJ Estate dołączy w lutym 2019. Do jego zadań należy kompleksowe wsparcie biura sprzedaży w kwestiach techniczno-sprzedażowych związanych z inwestycją Osiedla Franciszkańskiego. W wolnych chwilach uprawia sport a jego największą pasją są podróże.

Marcin Musiolik

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Marcin Musiolik

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Absolwent Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej na kierunku Budownictwo Miejskie i Przemysłowe w języku angielskim. Od 4 lat związany z rynkiem budowlanym swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w firmach BFS oraz Kingmar Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcje asystenta projektanta i inżyniera budowy. Do zespołu TDJ Estate dołączył w listopadzie 2020 roku. Do jego zadań należy kompleksowe wsparcie biur sprzedaży w kwestiach technicznych związanych z obsługą posprzedażową inwestycji mieszkaniowych. Prywatnie pasjonat podróży, gry na gitarze oraz e-sportu.

Justyna Dunaszewska

Administrator Projektów

Justyna Dunaszewska

Administrator Projektów

Absolwentka wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w biurach projektowych SP Architecte w Lyonie, Adn_Architectures w Brukseli pełniąc obowiązki Asystenta Architekta. Pracowała przy projektach prywatnych jak i obiektach przemysłowych, wspomagając pracownie w etapach koncepcji, konkursowych oraz wykończeń. Do TDJ trafiła pod koniec 2020 roku i zajmuje się kompleksową administracją projektu Franciszkańskie Południe.Jej pasją jest architektura modernistyczna, historia sztuki i urbanistyka. Z zaangażowaniem walczy o ochronę środowiska naturalnego.

JAKUB KWIECIEŃ

Specjalista ds. Sprzedaży

JAKUB KWIECIEŃ

Specjalista ds. Sprzedaży

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Gospodarka Przestrzenna oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich dla Deweloperów organizowanych przez Szkołę Główną Handlową we współpracy z Polskim Związkiem Firm Deweloperskich. W TDJ Estate rozpoczynał swoją przygodę z szeroko pojętym rynkiem nieruchomości. Ze spółką związany od 2016 roku, na początku z Biurem Sprzedaży Mieszkań Osiedla Franciszkańskiego, obecnie odpowiada za sprzedaż i obsługę projektu Pierwsza Dzielnica. Pasjonat aktywnego wypoczynku, sportów zimowych i piłki nożnej.

Dominika Gawrońska

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Dominika Gawrońska

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Gospodarka Przestrzenna. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w trakcie praktyki studenckiej w pracowni architektonicznej Wojciecha Wojciechowskiego. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w 2019 r. jako stażystka w zespole Biura Sprzedaży Mieszkań inwestycji Pierwsza Dzielnica. Od listopada 2020 r. odpowiedzialna za wsparcie zespołu Estate w zakresie analizy rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Prywatnie pasjonatka muzyki rockowej i rysunku.

Agata Szwej

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

Agata Szwej

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Przedsiębiorczość na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Dodatkowo ukończyła również studia licencjackie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Śląskim. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako Asystentka Zarządu w firmie Fabryka Mieszkań Sp. z o.o., gdzie była odpowiedzialna m.in. za obsługę właścicieli nieruchomości i najemców, podpisywanie umów najmu oraz weryfikacje lokali z przetargów mieszkaniowych. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w 2020 r. jako stażystka w zespole Biura Sprzedaży Mieszkań inwestycji Pierwsza Dzielnica. Od 2021 r. odpowiedzialna będzie za sprzedaż inwestycji. Prywatnie pasjonatka jazdy na nartach, biegania oraz aranżacji wnętrz.

KAROLINA ZEMŁA

Specjalista ds. Sprzedaży

KAROLINA ZEMŁA

Specjalista ds. Sprzedaży

Absolwentka kierunku Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkoły Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach. Ze śląskim rynkiem nieruchomości związana od 2011r. Przez 7 ostatnich lat pracowała w strukturach jednego z największych polskich deweloperów, w firmie Atal. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach asystenta biura budowy, specjalisty ds. sprzedaży oraz starszego specjalisty ds. sprzedaży. Prowadziła obsługę takich projektów jak Katowice Ligota Park czy Francuska Park.
Prywatnie pasjonatka piłki siatkowej, projektowania oraz szycia.

ŁUKASZ MADEJ

Specjalista ds. Sprzedaży

ŁUKASZ MADEJ

Specjalista ds. Sprzedaży

Absolwent studiów o kierunku Gospodarka Przestrzenna na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu rzeczoznawstwa majątkowego. Swoje doświadczenie zawodowe jako doradca ds. nieruchomości a następnie jako specjalista ds. sprzedaży, zdobywał w największych firmach zajmujących się sprzedażą i pośrednictwem na rynku nieruchomości – Home Broker oraz J.W. Construction. Do zespołu TDJ Estate dołączył w październiku 2018 roku i będzie odpowiedzialny za obsługę procesu sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym. Jego pasją jest sport w szczególności piłka nożna oraz muzyka.

ANNA STUDZIŃSKA

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

ANNA STUDZIŃSKA

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i marketing, ze specjalizacją Zarządzanie zasobami ludzkimi. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w 2015 r i odpowiada za właściwe funkcjonowanie zaplecza administracyjnego firmy. Od września 2016 r. pełni również funkcję Doradcy Klienta przy inwestycji Osiedle Franciszkańskie.

SEBASTIAN CHOLEWA

Specjalista ds. Sprzedaży

SEBASTIAN CHOLEWA

Specjalista ds. Sprzedaży

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończył studia magisterskie na kierunku Gospodarka Przestrzenna o specjalności Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami. Podczas studiów zdobywał pierwsze doświadczenia związane ze sprzedażą nieruchomości jak również w branży retail. Od sierpnia 2019 roku wspomagał funkcjonowanie biura sprzedaży na Osiedlu Franciszkańskim. W 2020 roku rozpoczął pracę w biurze sprzedaży osiedla Zielona Dolina. Jego największą pasją są podróże oraz ogrodnictwo.

KAMIL JASIŃSKI

Stażysta

KAMIL JASIŃSKI

Stażysta

Uzyskał tytuł technika budownictwa w Technikum Architektoniczno-Budowlanym w Tarnowskich Górach. Obecnie jest studentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W przyszłości chciałby się rozwijać w obszarze zarządzania projektami. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał pracując w firmie budowlanej oraz odbywając praktyki w firmie ogrodniczej. Architektura krajobrazu, z którą stykał się przez dwa lata praktyki w ogrodnictwie, jest jego pasją. Do TDJ Estate dołączył w listopadzie 2020 roku. Jest odpowiedzialny za bieżącą i posprzedażową obsługę klienta oraz za prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu Osiedle Wieszowa.

KATARZYNA PUDŁOWSKA

Marketing Team Leader

KATARZYNA PUDŁOWSKA

Marketing Team Leader

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła studia licencjackie na kierunku handel zagraniczny oraz studia magisterskie na kierunku analityka gospodarcza. Od początku swojej drogi zawodowej związana z marketingiem, ma również doświadczenie w obsłudze klienta zarówno około jak i posprzedażowej. Prowadziła badania marketingowe dla Makro Cash & Carry Polska oraz Güdel Group. Swoja przygodę z Grupą TDJ rozpoczęła w 2014 r. Przez 1,5 roku pracowała w dziale marketingu firmy FAMUR gdzie była odpowiedzialna m.in.  za wykonywanie materiałów reklamowych firmy, przygotowywanie i redagowanie tekstów marketingowych oraz organizację imprez branżowych. W zespole TDJ Estate od kwietnia 2016 jest odpowiedzialna za wszelkie działania marketingowo- wizerunkowe spółki.

ARTUR GŁÓWKA

Specjalista ds. Marketingu i PR

ARTUR GŁÓWKA

Specjalista ds. Marketingu i PR

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończył studia licencjackie na kierunku handel zagraniczny oraz studia magisterskie na kierunku dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i zagranicznych. Od początku swojej kariery zawodowej związany z marketingiem. Przez ostatnie 3 lata, jako project manager w Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting Sp. z o.o., realizował kampanie dla podmiotów komercyjnych i niekomercyjnych. Do zespołu TDJ Estate dołączył we wrześniu 2017 r., odpowiada za promocję marki oraz szeroko pojęte działania marketingowe związane z projektami realizowanym przez spółkę.

Katarzyna Głaz

Specjalista ds. Marketingu i PR

Katarzyna Głaz

Specjalista ds. Marketingu i PR

Ukończyła filologiczne studia licencjackie o specjalności Język angielski w biznesie w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach oraz uzupełniające studia magisterskie na kierunku Zarządzanie i Marketing, w zakresie Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych, w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Przez 14 lat zawodowo była związana z Grupą FAMUR. Przez ostatnie ponad 8 lat pracowała w dziale marketingu i PR spółki FAMUR SA, zajmując stanowisko Specjalisty ds .marketingu. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w marcu 2021 roku. Odpowiada za prowadzenie bieżących projektów z obszaru marketingu i komunikacji. Prywatnie miłośniczka dobrej książki, mająca słabość do kina francuskiego i hiszpańskiego.

Aktualności

załaduj więcej

Case Study Budowy .KTW I

Start budowy

Przygotowanie terenu inwestycji i budowę .KTW I rozpoczęto w czerwcu 2016 r. Kluczowym zadaniem na tym etapie było stworzenie ścian szczelinowych, które wyznaczyły obszar płyty fundamentowej pod oba planowane obiekty. Jej obwód wyniósł 330 m przy maksymalnej głębokości wykopu 26 m. W czasie realizacji głębokich wykopów ciężarówki obsługujące budowę wykonywały codziennie ok. 120 kursów, wywożąc ok. 1,2 tys. m3 ziemi.

120

kursów ciężarówek

1,2 tys

metrów sześciennych ziemi

Finał prac ziemnych

Roboty ziemne zakończono pod koniec 2016 r. W sumie z terenu budowy wywieziono 108 tys. m kw. urobku, a w jego miejsce pojawiło się ponad 14 tys. m3 betonu konstrukcyjnego. Wcześniej pozytywnie oceniono prace zrealizowane przy ścianach szczelinowych. Ukończono realizację kondygnacji podziemnych dla budynku .KTW I i rozpoczęto prace przy konstrukcji pierwszego piętra. Na placu budowy działały cztery żurawie.

Przewieszenie konstrukcji

W kwietniu 2017 r. nastąpiła realizacja ważnego elementu architektonicznego, czyli tzw. przewieszenia konstrukcji pomiędzy 6. i 7. kondygnacją nadziemną, na wysokości ok. 24 metrów. Górna bryła budynku została przesunięta względem tej dolnej o kilka metrów w kierunku północno-zachodnim. Obok robót konstrukcyjnych, na placu budowy kontynuowano roboty związane z układem drogowym. W garażu podziemnym wystartowały prace instalacyjne.

Stan surowy zamknięty

Z początkiem roku budynek .KTW I osiągnął stan surowy zamknięty. Z placu budowy zniknął ostatni żuraw. Zakończona została obudowa dachu technicznego z płyt warstwowych, na których zamocowano następnie siatki cięto-ciągnione, nawiązujące estetyką do fasady budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Powstał także układ drogowy wokół biurowca. W budynku zamontowano wszystkie windy, a prace wykończeniowe stały się coraz bardziej zaawansowane.

Przygotowania

W 2013 r. TDJ Estate zakupił budynek byłej DOKP w sąsiedztwie ikonicznego Spodka. Po analizie technicznej obiektu podjęto decyzję o rozbiórce. Trwała ona 12 miesięcy, do marca 2016 r. Tego samego roku, w maju, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego oficjalnie zaprezentowano projekt architektoniczny nowego kompleksu, przygotowany we współpracy z pracownią Medusagroup. Generalne wykonawstwo powierzono polskiemu oddziałowi firmy STRABAG.

100 dni prac

Po trzech miesiącach od startu budowy zakończono roboty ziemne związane z wykopem. Wykonano barety, czyli elementy konstrukcyjne posadowienia pośredniego pod płytę fundamentową. Ponadto utworzono kotwienia dla sukcesywnie odsłanianych dalszych sekcji ścian szczelinowych. Rozpoczęto również pierwszy etap zbrojenia płyty fundamentu, a na budowie kompleksu pojawił się żuraw wieżowy o wysokości 53 m.

Kamień węgielny

16 lutego 2017 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod .KTW I, która zapoczątkowała realizację części nadziemnej obiektu. W uroczystości wzięli udział m.in. Marcin Krupa, prezydent Katowic oraz Tomasz Domogała, właściciel TDJ. Dla upamiętnienia tego wydarzenia, w specjalnym sarkofagu umieszczono podpisany akt erekcyjny oraz przedmioty wyłonione w plebiscycie „Śląski design w .KTW“.

Podwieszenie wiechy

We wrześniu 2017 r. osiągnięto najwyższy punkt konstrukcyjny .KTW I, co zostało uroczyście podkreślone ceremonią podwieszenia wiechy. Uczestniczyli w niej przedstawiciele inwestora, generalnego wykonawcy, podmiotu odpowiedzialnego za nadzór inwestorski oraz architekci. Po ukończeniu głównej konstrukcji budynku, na placu budowy kontynuowano montaż elewacji i konsol. Równocześnie, coraz bardziej zaawansowane stały się prace instalacyjne i wykończeniowe. Intensywnie rozwijano też infrastrukturę w szachtach mechanicznych.

Otwarcie .KTW I

15 maja 2018 r. podczas jubileuszowej X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego nastąpiła uroczysta ceremonia otwarcia budynku .KTW I. Po 24 miesiącach intensywnej pracy obiekt biurowy w sercu Katowic został ukończony i oddany do użytku. Goście zaproszeni na uroczystość mieli szansę nie tylko poznać od środka proces inwestycyjny, ale również zwiedzić top floor biurowca oraz Galerię Transformacji, która przedstawiała historię miejsca, w którym .KTW powstało.

Przygotowania

W 2013 r. TDJ Estate zakupił budynek byłej DOKP w sąsiedztwie ikonicznego Spodka. Po analizie technicznej obiektu podjęto decyzję o rozbiórce. Trwała ona 12 miesięcy, do marca 2016 r. Tego samego roku, w maju, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego oficjalnie zaprezentowano projekt architektoniczny nowego kompleksu, przygotowany we współpracy z pracownią Medusagroup. Generalne wykonawstwo powierzono polskiemu oddziałowi firmy STRABAG.

Start budowy

Przygotowanie terenu inwestycji i budowę .KTW I rozpoczęto w czerwcu 2016 r. Kluczowym zadaniem na tym etapie było stworzenie ścian szczelinowych, które wyznaczyły obszar płyty fundamentowej pod oba planowane obiekty. Jej obwód wyniósł 330 m przy maksymalnej głębokości wykopu 26 m. W czasie realizacji głębokich wykopów ciężarówki obsługujące budowę wykonywały codziennie ok. 120 kursów, wywożąc ok. 1,2 tys. m3 ziemi.

100 dni prac

Po trzech miesiącach od startu budowy zakończono roboty ziemne związane z wykopem. Wykonano barety, czyli elementy konstrukcyjne posadowienia pośredniego pod płytę fundamentową. Ponadto utworzono kotwienia dla sukcesywnie odsłanianych dalszych sekcji ścian szczelinowych. Rozpoczęto również pierwszy etap zbrojenia płyty fundamentu, a na budowie kompleksu pojawił się żuraw wieżowy o wysokości 53 m.

Finał prac ziemnych

Roboty ziemne zakończono pod koniec 2016 r. W sumie z terenu budowy wywieziono 108 tys. m kw. urobku, a w jego miejsce pojawiło się ponad 14 tys. m3 betonu konstrukcyjnego. Wcześniej pozytywnie oceniono prace zrealizowane przy ścianach szczelinowych. Ukończono realizację kondygnacji podziemnych dla budynku .KTW I i rozpoczęto prace przy konstrukcji pierwszego piętra. Na placu budowy działały cztery żurawie.

Kamień węgielny

16 lutego 2017 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod .KTW I, która zapoczątkowała realizację części nadziemnej obiektu. W uroczystości wzięli udział m.in. Marcin Krupa, prezydent Katowic oraz Tomasz Domogała, właściciel TDJ. Dla upamiętnienia tego wydarzenia, w specjalnym sarkofagu umieszczono podpisany akt erekcyjny oraz przedmioty wyłonione w plebiscycie „Śląski design w .KTW“.

Przewieszenie konstrukcji

W kwietniu 2017 r. nastąpiła realizacja ważnego elementu architektonicznego, czyli tzw. przewieszenia konstrukcji pomiędzy 6. i 7. kondygnacją nadziemną, na wysokości ok. 24 metrów. Górna bryła budynku została przesunięta względem tej dolnej o kilka metrów w kierunku północno-zachodnim. Obok robót konstrukcyjnych, na placu budowy kontynuowano roboty związane z układem drogowym. W garażu podziemnym wystartowały prace instalacyjne.

Podwieszenie wiechy

We wrześniu 2017 r. osiągnięto najwyższy punkt konstrukcyjny .KTW I, co zostało uroczyście podkreślone ceremonią podwieszenia wiechy. Uczestniczyli w niej przedstawiciele inwestora, generalnego wykonawcy, podmiotu odpowiedzialnego za nadzór inwestorski oraz architekci. Po ukończeniu głównej konstrukcji budynku, na placu budowy kontynuowano montaż elewacji i konsol. Równocześnie, coraz bardziej zaawansowane stały się prace instalacyjne i wykończeniowe. Intensywnie rozwijano też infrastrukturę w szachtach mechanicznych.

Stan surowy zamknięty

Z początkiem roku budynek .KTW I osiągnął stan surowy zamknięty. Z placu budowy zniknął ostatni żuraw. Zakończona została obudowa dachu technicznego z płyt warstwowych, na których zamocowano następnie siatki cięto-ciągnione, nawiązujące estetyką do fasady budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Powstał także układ drogowy wokół biurowca. W budynku zamontowano wszystkie windy, a prace wykończeniowe stały się coraz bardziej zaawansowane.

Otwarcie .KTW I

15 maja 2018 r. podczas jubileuszowej X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego nastąpiła uroczysta ceremonia otwarcia budynku .KTW I. Po 24 miesiącach intensywnej pracy obiekt biurowy w sercu Katowic został ukończony i oddany do użytku. Goście zaproszeni na uroczystość mieli szansę nie tylko poznać od środka proces inwestycyjny, ale również zwiedzić top floor biurowca oraz Galerię Transformacji, która przedstawiała historię miejsca, w którym .KTW powstało.

Projekt .KTW I w liczbach

18,250 m2

POWIERZCHNIA BIUROWA

14

KONDYGNACJI NAZIEMNYCH

3

KONDYGNACJE PODZIEMNE

66 m

WYSOKOŚĆ BUDYNKU .KTW I

25 tys. m3

BETONU DO KONDYGNACJI PODZIEM.

3 tys. ton

STALI DO KONDYGNACJI PODZIEM.

Skontaktuj się z nami

siedziba główna
TDJ Estate

Aleja Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
tel. +48 32 661 07 00
e-mail: biuro@tdjestate.pl

Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego.

KRS: 0000286498
NIP: 6342645499