Naszą specjalizacją są projekty z sektora budownictwa mieszkaniowego. Aktualnie prowadzimy prace budowlane w ramach 4 inwestycji. Pierwszą z nich jest Osiedle Franciszkańskie, powstające od 2014 roku w katowickiej Ligocie, gdzie docelowo znajdzie się 1300 mieszkań. Kolejnym uruchomionym projektem było Osiedle Bardowskiego 1, mieszczące się na katowickim osiedlu Witosa i oferujące 150 mieszkań w 4 budynkach. Inna inwestycja – Zielona Dolina – zlokalizowana w spokojnej i kameralnej części Zabrza, do dyspozycji lokatorów ma 104 mieszkania mieszczące się w 4 budynkach. W samym sercu Katowic, tuż obok Strefy Kultury powstaje prestiżowa Pierwsza Dzielnica. Ten rodzinny zespół mieszkaniowy obejmuje 3 budynki, w których znajduje się 265 mieszkań. Pod koniec września 2020 r. ruszyła budowa Franciszkańskiego Południe – nowej odsłony funkcjonującej już od 6 lat inwestycji. W ramach pierwszego etapu powstaną 92 mieszkania.
Poznaj nasze projekty i wybierz idealne mieszkanie dla siebie.
W zakresie projektów komercyjnych dostarczamy powierzchnie biurowe i lokale usługowe w lokalizacjach o dużym potencjale biznesowym.
Naszą reprezentacyjną inwestycją w obszarze nieruchomości komercyjnych jest nowoczesny kompleks biurowy .KTW, zlokalizowany w sąsiedztwie katowickiego Spodka. Złożony jest z dwóch wysokościowców połączonych podziemnym garażem. Zdecydowana większość powierzchni budynków została przeznaczona na funkcję biurową, którą uzupełnia przestrzeń handlowo-usługowa. Oficjalne otwarcie pierwszej wieży miało miejsce 15 maja 2018 r. .KTW II ma zostać oddany do użytku na przełomie I i II kwartału 2022 roku. Za projekt architektoniczny oraz aranżację wnętrz w częściach wspólnych odpowiada pracownia Medusa Group.
Powierzchnie biurowe oferuje również drugi z naszych biurowców – modernistyczny obiekt Morawskiego 5 w Krakowie.
Lokalizacja ma kluczowe znaczenie – poznaj ofertę naszych lokali usługowych i znajdź miejsce dla swojego biznesu.
Pierwszy projekt w obszarze nieruchomości gruntowych zrealizowaliśmy w Zabrzu. Na łącznej powierzchni 12 ha wydzieliliśmy, uzbroiliśmy i sprzedaliśmy 150 działek budowlanych, przeznaczonych pod zabudowę jednorodzinną. Do kolejnej realizacji, którą jest wieloetapowe osiedle w Wieszowie (gmina Zbrosławice), przystąpiliśmy w 2015 r. W ramach trzech etapów inwestycji na obszarze ok. 30-ha przygotowaliśmy ponad 270, w pełni uzbrojonych działek budowlanych o powierzchni 550-1700 m2, przeznaczonych pod budowę domów jednorodzinnych. Osiedle Wieszowa jest częścią większego projektu urbanistycznego obejmującego 1000 ha. Prace nad tym przedsięwzięciem rozpoczęliśmy pod koniec 2020 roku.
Budowa .KTW II, najwyższego biurowca metropolii GZM, w systemie pakietowym. Uruchomienie nowych inwestycji mieszkaniowych w Katowicach – na południu Ligoty, w Brynowie i w sąsiedztwie Strefy Kultury. Emisja pierwszych w historii TDJ Estate obligacji. Jubileusz 10-lecia działalności w sektorze nieruchomości.
Rozwój projektów mieszkaniowych w Katowicach, Zabrzu i Wieszowej. Rozszerzenie portfolio firmy o nieruchomości z Grupy Kopex. Zakup terenu inwestycyjnego pod zabudowę wielorodzinną na osiedlu Witosa. Budowa i otwarcie budynku biurowego .KTW I.
Restrukturyzacja portfela nieruchomości. Rozpoczęcie realizacji Osiedla Franciszkańskiego i rozpoczęcie projektu budowy domów wielorodzinnych i jednorodzinnych w Zabrzu. Rozpoczęcie prac na Osiedlu Wieszowa. Zakup dawnej siedziby DOKP i rozstrzygnięcie konkursu architektonicznego na projekt nowego kompleksu biurowego. Nabycie około 5 ha gruntów w pobliżu Strefy Kultury w Katowicach.
Realizacja kilkunastu transakcji sprzedaży nieruchomości przemysłowych. Ponowna komercjalizacja wcześniejszych parków logistycznych i budynku biurowego. Zakup 12 hektarów ziemi w Zabrzu na potrzeby projektu land developingowego oraz przygotowanie koncepcji Osiedla Franciszkańskiego.
Prowadzimy inwestycje o charakterze komercyjnym. Kluczową realizacją w tym obszarze jest projekt biurowców .KTW w ścisłym centrum Katowic. Otwarcie pierwszego budynku miało miejsce 15 maja 2018 r., z kolei oddanie do użytku drugiej wieży planowane jest na przełomie I i II kwartału 2022 r.
Zmierzamy ku dywersyfikacji portfela nieruchomości. Analizujemy istniejące i planowane projekty biurowe, mieszkaniowe oraz handlowe, nie wykluczając zakupu nowych nieruchomości. Za realizację procesów inwestycyjnych odpowiada profesjonalnych i doświadczony zespół. Wykazując otwartość na nieszablonowe inwestycje wymagające indywidualnego podejścia, TDJ Estate koncentruje się na dynamicznym rozwoju oraz umocnieniu swojej pozycji na rynku nieruchomości w roli solidnego i wiarygodnego dewelopera.
MACIEJ WÓJCIK
Partner Zarządzający w TDJ Estate
MACIEJ WÓJCIK
Partner Zarządzający w TDJ Estate
Specjalizuje się w branży nieruchomości i odpowiedzialny jest za sektor Estate w Grupie TDJ, z którą związany jest od kwietnia 2011 r. Od września 2012 do grudnia 2018 r. pełnił funkcję prezesa zarządu TDJ Estate Sp. z o.o. Zasiada w organach zarządzających i radach nadzorczych spółek sektora nieruchomościowego TDJ. W latach 2007-2010 pracował dla międzynarodowych deweloperskich funduszy inwestycyjnych realizujących projekty mieszkaniowe i biurowe. We wcześniejszych latach pełnił funkcje managerskie w wiodących spółkach sektora wielkiej dystrybucji (Carrefour, Auchan) oraz sektora paliwowego (Amoco). Jest absolwentem podyplomowych studiów w zakresie MBA na Politechnice Krakowskiej realizowanych we współpracy z Connecticut State University. Posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego oraz inne licencje sektora nieruchomości.
BARTŁOMIEJ SOLIK
Partner Zarządzający w TDJ Estate
BARTŁOMIEJ SOLIK
Partner Zarządzający w TDJ Estate
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Śląskiego (Wydział Matematyczno- Fizyczno-Chemiczny oraz Wycena i Gospodarka Nieruchomościami). Ukończył cykl szkoleń CCIM. Od kilkunastu lat związany z rynkiem nieruchomości. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla międzynarodowych deweloperów, takich jak Reinhold i Panattoni, a także dla sieci handlowej Decathlon oraz Biura Inwestycji Kapitałowych SA, specjalizującego się w budowie i wynajmie powierzchni magazynowych i handlowych. Nadzorował procesy inwestycyjne od momentu zakupu gruntu, poprzez etapy projektowe, pozyskiwanie najemców, aż do oddania obiektów do użytkowania. Odpowiadał również za monitorowanie rynku nieruchomości komercyjnych. Od 2013 r. związany z Grupą TDJ. Odpowiada za segment nieruchomości komercyjnych oraz obszar land development. Nadzoruje między innymi proces budowy i komercjalizacji nowego kompleksu biurowego .KTW powstającego w Katowickiej Strefie Kultury. Jest również odpowiedzialny za projekt „Zbrosławice”.
ROBERT ROGOWSKI
Dyrektor Finansowy
ROBERT ROGOWSKI
Dyrektor Finansowy
Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na Wydziale Mechanicznym. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w Olsztyńskiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania oraz The Central Europe Trust and The Chartered Association of Certified Accountants (ACCA). Od 1998 r. pracuje w obszarze finansów, zarządzania strategicznego i operacyjnego, głównie dla spółek produkcyjnych, notowanych na GPW. Pełnił funkcje zarządcze w firmach: Indykpol S.A. oraz Fabryki Mebli Forte S.A.
Od 2014 roku do czasu przejścia do TDJ zajmował stanowisko dyrektora finansowego w Rolmex S.A., był też wiceprezesem Wine Taste Sp. z o.o. oraz członkiem Rady Nadzorczej Indykpol Brand Sp. z o.o.
KAMIL KRĘPA
Dyrektor ds. Najmu i Zarządzania Portfelem NIeruchomości
KAMIL KRĘPA
Dyrektor ds. Najmu i Zarządzania Portfelem NIeruchomości
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (Wydział Ekonomii, Gospodarowanie nieruchomościami i usługi publiczne) oraz Politechnikę Śląską w Gliwicach (Wydział Budownictwa, Konstrukcje budowlane). Posiada państwowe uprawnienia Zarządcy Nieruchomości. Karierę rozpoczął w katowickim oddziale firmy King Sturge, by po fuzji tego podmiotu z Jones Lang LaSalle dołączyć do krakowskiego zespołu JLL. Zajmował tam stanowisko Starszego Konsultanta, pełniąc funkcje doradcze podczas procesu pozyskiwania nowych powierzchni biurowych, przy renegocjacjach umów najmu i konsolidacji biur. Na swojej ścieżce zawodowej realizował procesy komercjalizacji wybranych budynków biurowych, takich jak Millennium Plaza czy Katowice Business Point. W TDJ Estate odpowiada za kierowanie zespołami zajmującymi się pozyskaniem i obsługą najemców kompleksu biurowego .KTW jak również zarzadzaniem nieruchomościami znajdującymi się w portfelu spółki.
ADAM URBAŃSKI
Dyrektor Sprzedaży
ADAM URBAŃSKI
Dyrektor Sprzedaży
Ukończył studia na Wydziale Organizacji i Zarządzania na Politechnice Śląskiej w Katowicach oraz Podyplomowe Studia Wyceny i Gospodarki Nieruchomościami na Wydziale Prawa Uniwersytetu Śląskiego. Swoją karierę zawodową rozpoczął jeszcze w trakcie studiów pełniąc funkcje kierownicze w sektorze usług. Z branżą nieruchomości związany jest od 2002 roku, kiedy rozpoczął współpracę z Siecią Biur Nieruchomości Pionier zajmując się sprzedażą nieruchomości mieszkalnych, komercjalizacją powierzchni handlowych i pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. W TDJ Estate pracę rozpoczął w 2014 roku, od początku uczestnicząc w powstawaniu Osiedla Franciszkańskiego. Od 2021 roku pełni rolę Dyrektora Sprzedaży. Po godzinach gra w halową piłkę nożną, jeździ na rolkach i nartach. Lubi spędzać czas w garażu majsterkując.
Maciej Zawadzki
Dyrektor Techniczny
Maciej Zawadzki
Dyrektor Techniczny
Jest absolwentem studiów magisterskich na kierunku Budownictwo na Politechnice Krakowskiej. Ukończył również studia MBA i studia podyplomowe w zakresie Psychologii Biznesu dla Managerów oraz Coachingu Profesjonalnego w Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży budowlanej. Swoją karierę zawodowa rozwijał w spółkach będących liderami w branży budowlanej: Mostostal Kraków, Budimex czy PORR SA, przez ostatnie 15 lat zajmując w nich kierownicze stanowiska. Ostatnio zawodowo był związany z firmą PORR SA, w której pełnił funkcję dyrektora oddziału i prokurenta. Do zespołu TDJ Estate dołączył w lutym 2022 roku. Jako dyrektor techniczny odpowiada za zarządzanie działem budowlanym. Jego największą pasją jest gra na skrzypcach.
PAWEŁ FLOREK
Dyrektor Operacyjny
PAWEŁ FLOREK
Dyrektor Operacyjny
Absolwent studiów na kierunku Budownictwo Lądowe na Politechnice Krakowskiej. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów budowlanych. Od 2012 roku był związany z firmą Tebodin Poland, gdzie obejmował stanowisko Department Managera i był odpowiedzialny za kierowanie zespołem, m.in. prowadzącym inwestycje w zakresie zarządzania i nadzoru technicznego oraz koordynacji najemców. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: PM Group Polska czy Tele-Fonika Kable SA. Do zespołu TDJ Estate dołączył w marcu 2018 r. Jest odpowiedzialny za koordynację procesów deweloperskich sektora nieruchomości mieszkaniowych.
BARTOSZ PAŁKA
Manager Operacyjny
BARTOSZ PAŁKA
Manager Operacyjny
Doświadczenie w obszarze nieruchomości zdobywa od ponad 15 lat. Swoją karierę zawodową zaczynał pracując w biurach nieruchomości. Posiada Licencję Zawodową Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami. Przez pięć lat zajmował się gospodarowaniem nieruchomościami z zasobu korporacyjnego Katowickiej Grupy Kapitałowej, gdzie do jego obowiązków należało m.in. tworzenie koncepcji zagospodarowania majątku, koordynowanie wycen nieruchomości, pozyskiwanie nabywców i nadzorowanie procesu zawierania transakcji. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie studia magisterskie ukończył na kierunku Gospodarowanie Nieruchomościami i Usługi Publiczne. Ukończył również studia podyplomowe na kierunkach Zarządzanie Projektami (Politechnika Śląska) i Rzeczoznawca Majątkowy (Uniwersytet Ekonomiczny). Do zespołu TDJ Estate dołączył w styczniu 2017 roku i jako Manager odpowiadał za obrót nieruchomościami Spółek z Grupy Kapitałowej TDJ. Od 2019 roku rozwija swoje umiejętności jako Manager Operacyjny i odpowiada za zarządzanie projektami mieszkaniowymi na terenie Katowic (Projekt Pierwsza Dzielnica i Dobrynów) oraz za rozwój nowych inwestycji mieszkaniowych na terenie Krakowa i Bielska – Białej.
DARIUSZ PĘKALA
Manager Operacyjny
DARIUSZ PĘKALA
Manager Operacyjny
Ukończył Śląską Wyższą Szkołę Zarządzania w Katowicach na kierunku Zarządzanie i Marketing. Od 2007 roku związany z branżą inżynierii bezwykopowej. Podczas swej pracy zawodowej zajmował się m.in. organizowaniem i podziałem pracy poszczególnych zespołów pracowników oraz negocjowaniem warunków współpracy z kontrahentami i podwykonawcami. W 2018 roku ukończył studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami. Do zespołu TDJ Estate dołączył w marcu 2017r. Początkowo obejmował stanowisko specjalisty ds. obsługi posprzedażowej, w 2018 roku został awansowany na stanowisko Managera Operacyjnego i zajmuje się nadzorem nad inwestycjami: Zielona Dolina, Osiedle Franciszkańskie oraz Franciszkańskie Południe.
URSZULA BATKIEWICZ
Manager Operacyjny
URSZULA BATKIEWICZ
Manager Operacyjny
Absolwentka studiów o kierunku Budownictwo na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Od 2014 roku związana z firmą Tebodin Poland i Tebodin Bilfinger, gdzie zdobywała doświadczenie zawodowe na stanowiskach: inżyniera budowy, administratora projektów oraz koordynatora najemców powierzchni biurowych. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w maju 2018 roku i do jej obowiązków należała koordynacja działań związanych z budową kompleksu biurowego .KTW i wykończeniem powierzchni biurowych dla przyszłych najemców. W 2022 roku objęła stanowisko Managera Operacyjnego prowadzącego realizację multidyscyplinarnych projektów realizowanych przez TDJ Estate w Zbrosławicach i Rybniku. Prywatnie miłośniczka architektury i dalekich podróży.
PRZEMYSŁAW WIŚNIEWSKI
Manager Operacyjny
PRZEMYSŁAW WIŚNIEWSKI
Manager Operacyjny
Absolwent Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, gdzie ukończył studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość. Od 12 lat związany z rynkiem nieruchomości. Przez ostatnie pięć lat zajmował się komercjalizacją nieruchomości biurowych oraz rozwojem banku ziemi w firmie OPAL. Do jego obowiązków należało m.in. pozyskiwanie nowych najemców, negocjacje, budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami oraz nadzorowanie procesów zawierania transakcji oraz procesów fit out.
Do zespołu TDJ Estate dołączył w lutym 2022 roku i odpowiada za koordynację projektów mieszkaniowych jako Manager Operacyjny. Prywatnie interesuje się nieruchomościami, lubi jeździć na rowerze i uwielbia grać w squasha.
MARTA JEŁOWICKA-GABOR
Senior Manager ds. Zarządzania Portfelem Nieruchomości
MARTA JEŁOWICKA-GABOR
Senior Manager ds. Zarządzania Portfelem Nieruchomości
Absolwentka Politechniki Śląskiej oraz Uniwersytetu Śląskiego. Ukończyła studia licencjackie na kierunku Socjologia oraz studia magisterskie na kierunku Politologia. Jej doświadczenie zawodowe od samego początku związane jest z obszarem prac administracyjnych oraz obsługi klienta. W latach 2010-2016 pracowała w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego jako Inspektor i była odpowiedzialna za obsługę administracyjną projektów realizowanych przez Samorząd Województwa w ramach Funduszy Europejskich. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w październiku 2016 roku. Do jej zadań należy wsparcie procesów administracyjnych związanych z przebiegiem projektu .KTW, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby organizacji projektu oraz koordynowanie prac biura projektów w TDJ Estate. W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i od tego czasu pełni funkcję Property Managera, zarządzając prawidłowym funkcjonowaniem biurowców znajdujących się w portfelu TDJ, zlokalizowanych m.in. w Katowicach i Krakowie.
SZYMON GRABARA
Senior Manager ds. Leasingu
SZYMON GRABARA
Senior Manager ds. Leasingu
Absolwent studiów magisterskich o specjalności gospodarowanie nieruchomościami na Wydziale Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od 2011 roku związany z katowickim rynkiem nieruchomości. Był odpowiedzialny za pozyskiwanie i kompleksową obsługę klientów w zakresie wynajmu powierzchni biurowych, handlowo-usługowych i magazynów, sprzedaży gruntów inwestycyjnych i obiektów komercyjnych, a także sprzedaży inwestycji mieszkaniowych. W latach 2015-2016 prowadził m.in. proces sprzedaży nieruchomości pod budowę katowickiego Flyspotu – tunelu aerodynamicznego do symulacji swobodnego spadania. Do TDJ Estate dołączył w styczniu 2017, zasilając zespół komercjalizacji powierzchni biurowych.
KATARZYNA KEMPA
Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Portfelem Nieruchomości
KATARZYNA KEMPA
Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Portfelem Nieruchomości
Ukończyła studia magisterskie o specjalności gospodarowanie nieruchomościami na Wydziale Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Jest również absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami. Od 2012 roku związana z rynkiem nieruchomości. Swoją karierę zawodową rozpoczęła jako administrator, a następnie zarządca nieruchomości w firmie Kotrak, specjalizując się w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi. Posiada licencję zarządcy nieruchomości oraz pośrednika w obrocie nieruchomościami. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w październiku 2021 roku. Na co dzień realizuje zadania z zakresu najmu i zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Prywatnie pasjonatka podróży, teatru i muzyki jazzowej.
JAROSŁAW ŁYSIK
Manager ds. Obrotu Nieruchomościami
JAROSŁAW ŁYSIK
Manager ds. Obrotu Nieruchomościami
Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Manager zakupów oraz Politechniki Opolskiej na kierunkach Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji. Przez 12 lat był związany z Grupą Kopex, gdzie zdobywał doświadczenie zawodowe przechodząc drogę od specjalisty przez kierownika do dyrektora w obszarze zakupów. Do jego obowiązków należała m.in. reorganizacja i optymalizacja obszaru zakupów w grupie kapitałowej, wprowadzenie nowego modelu zakupowego, gdzie negocjował umowy ramowe z dostawcami oraz zajmował się sprzedażą majątku ruchomego i nieruchomego grupy. Posiada cetryfikat Negotiation Skills amerykańskiej uczelni Franklin University. Prywatnie pasjonat rajdów samochodowych i tańca towarzyskiego. Do zespołu TDJ Estate dołączył w październiku 2017 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą nieruchomości komercyjnych oraz restrukturyzacją majątku grupy kapitałowej TDJ.
PIOTR ŁANIAK
Manager ds. Obrotu Nieruchomościami
PIOTR ŁANIAK
Manager ds. Obrotu Nieruchomościami
Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu na kierunku Informatyka Ekonomiczna. Od 2000 do 2002 roku pracował jako pośrednik w biurze nieruchomości LEXPOL. Przez kolejne 16 lat zdobywał wiedzę i umiejętności w firmie PB „DOMBUD” SA na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży nieruchomości, a następnie głównego specjalisty ds. sprzedaży. Do jego obowiązków należała obsługa klientów, poszukiwanie i weryfikowanie gruntów pod kątem nowych inwestycji oraz obsługa około sprzedażowa. Do zespołu TDJ Estate dołączył w lipcu 2018 roku. Zajmuje się kompleksową obsługą sprzedażową projektu Zielona Dolina w Zabrzu, jak również analizą gruntów pod kątem rozwoju nowych inwestycji TDJ. Prywatnie jest pasjonatem fotografii, rajdów samochodowych i sportu w każdej postaci.
PAWEŁ MICHLEWSKI
Manager ds. Pozyskiwania Nieruchomości
PAWEŁ MICHLEWSKI
Manager ds. Pozyskiwania Nieruchomości
Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Geodezja i Kartografia oraz Podyplomowych Studiów na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami w Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie. Z rynkiem nieruchomości związany od ponad 10 lat. Specjalizuje się w pozyskiwaniu nieruchomości pod inwestycje. Doświadczenie zawodowe zdobywał m. in. w Wydziale Nieruchomości Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz w grupie deweloperskiej Napollo (wcześniej Nap Invest). Do zespołu TDJ Estate dołączył w marcu 2019 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój obszaru estate i pozyskiwanie terenów pod inwestycje w województwie mazowieckim. Prywatnie pasjonat podróży, gór i starych polskich seriali.
AGNIESZKA KRAJCARZ-URBAŃSKA
Manager ds. Sprzedaży
AGNIESZKA KRAJCARZ-URBAŃSKA
Manager ds. Sprzedaży
Od 2006 roku związana z katowickim rynkiem nieruchomości, specjalizując się w sprzedaży, kupnie i wynajmie domów, apartamentów i mieszkań na obszarze województwa śląskiego. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Śląskim oraz studia podyplomowe na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego o specjalności Wycena i Gospodarka Nieruchomościami. Jest również absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. W TDJ Estate jest od 2014 roku jako Kierownik Działu Sprzedaży. Prywatnie pasjonatka fotografii i snowboardu.
STANISŁAW JASIŃSKI
Manager ds. Operacyjnych
STANISŁAW JASIŃSKI
Manager ds. Operacyjnych
Z Grupą TDJ związany od ponad dekady. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Posiada licencję Zarządcy Nieruchomości. Zajmuje się prowadzeniem i nadzorowaniem bieżącej obsługi nieruchomości w rejonie Zabrza i Zbrosławic. Koordynuje projekty typu „land development” od fazy projektowej, przez organizację procesów przetargowych, nadzory nad wykonaniem inwestycji po sprzedaż działek budowlanych i domów jednorodzinnych.
ALEKSANDRA POSMYK
Manager ds. Sprzedaży
ALEKSANDRA POSMYK
Manager ds. Sprzedaży
Absolwentka Kolegium Języka Biznesu na Uniwersytecie Śląskim oraz studiów na kierunku International Business na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Prawa Gospodarczego i Handlowego, Wyceny i Gospodarki Nieruchomościami oraz Architektury Wnętrz i Wzornictwa. Posiada również licencję rzeczoznawcy majątkowego. Od 2007 roku była związana z firmą DOMBUD SA, gdzie odpowiadała za szeroko pojętą sprzedaż nieruchomości. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w marcu 2019 roku, odpowiada za sprzedaż inwestycji Pierwsza Dzielnica. Od 2021 r. pełni również rolę managera biura sprzedaży. Prywatnie pasjonatka dalekich podróży, ambitnego kina, sportu i ciekawej książki.
Sylwia Lajda
Cost Manager
Sylwia Lajda
Cost Manager
Absolwentka Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej o specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2005 roku w jednej z najbardziej cenionych i globalnych firm branży budowlanej – Strabag. Na przestrzeni 15 lat zdobywała doświadczenie na stanowiskach inżyniera budowy, specjalisty do spraw przygotowania produkcji oraz zastępcy kierownika przygotowania produkcji. Uczestniczyła w realizacji takich projektów jak: Silesia City Center w Katowicach, Galeria Jurajska w Częstochowie, Galeria Katowicka wraz z Dworcem PKP w Katowicach, Centrum handlowe „Bielany” we Wrocławiu, Biurowiec .KTW I w Katowicach, Hotel „The Bridge” we Wrocławiu, CH „ Galeria Wiślanka” w Żorach. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w kwietniu 2020 roku. Do jej obowiązków należy nadzór oraz przeprowadzanie przetargów, wybór podwykonawców oraz analizy kosztowe prowadzonych projektów. Prywatnie miłośniczka podróży, squash’a oraz tresury psów.
Łukasz Smętek
Cost Manager
Łukasz Smętek
Cost Manager
Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Budownictwa Politechniki Częstochowskiej. Posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując przy projektach infrastrukturalnych, przemysłowych i komercyjnych. Od 2013 roku związany z krakowskim oddziałem firmy PORR S.A., ostatnio pełniąc rolę kierownika działu ofertowania. Do zespołu TDJ Estate dołączył w lipcu 2022 a do jego zadań należy kompleksowa wycena projektów budowlanych oraz organizacja przetargów. Prywatnie pasjonat sportu, wolne chwile stara się spędzać aktywnie.
PIOTR SOŁTYSIK
Senior Project Manager
PIOTR SOŁTYSIK
Senior Project Manager
Ukończył z wyróżnieniem Wydział Budownictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Z budownictwem związany już od szkoły średniej – Technikum Budowlanym w Katowicach. Posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanym. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2002 w firmie Exbud – Skanska na budowie centrum handlowego Plaza w Krakowie oraz hotelu Piramida w Tychach. Następnie od 2004 r. w firmie Warbud SA, w której w ciągu 6 lat przeszedł szczeble kariery zawodowej od inżyniera w dziale ofertowania, inżyniera budowy, kierownika robót do kierownika budowy. Zrealizował m.in. hotel Silesion w Katowicach, 4 kina Cinema City, Outlet Fashion House w Sosnowcu. W kolejnej firmie, jako Kierownik Kontraktu zrealizował m.in. Rondo Ofiar Katynia w Krakowie, obwodnicę Radomska, centrum serwisowe BMW w Rzeszowie. Przez ostatnie 5 lat pracował w Tebodin Poland gdzie obejmował stanowisko Kierownika Kontraktu oraz Inspektora Nadzoru (m.in. rozbudowa fabryki Opla w Gliwicach, budowa hali Prologis w Chorzowie). Z ramienia Tebodin do czerwca 2016 roku uczestniczył w nadzorze inwestorskim nad budową projektu .KTW I. Do zespołu TDJ Estate dołączył w styczniu 2018 roku. Do jego obowiązków należy m.in. koordynacja wszelkich działań związanych z budową kompleksu biurowego .KTW i wykończeniem powierzchni biurowych dla przyszłych najemców.
Łukasz Mucha
Project Manager
Łukasz Mucha
Project Manager
Absolwent studiów inżynierskich na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej. Od ponad 10 lat związany z polskim rynkiem budowlanym. Doświadczenie zdobywał w takich firmach generalnego wykonawstwa jak Awbud SA, Karmar SA czy Finetech Construction Sp. z o.o. Nadzorował realizację dużych projektów mieszkaniowych i przemysłowych, w tym specjalistycznych projektów farmaceutycznych. Zanim trafił do TDJ Estate, przez ostatnie 2,5 roku pełnił funkcje kierownika budowy nowoczesnej fabryki produkcji form płynnych leków dla największej grupy farmaceutycznej w Polsce. Posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Do zespołu TDJ dołączył w maju 2020 roku. Do jego zadań należy kompleksowa realizacja projektu mieszkaniowego spółki w Krakowie i Katowicach. W wolnych chwilach chętnie rywalizuje na korcie do badmintona lub spędza czas w górach na pieszych bądź rowerowych aktywnościach.
KAROLINA KOWALCZYK
Project Manager
KAROLINA KOWALCZYK
Project Manager
Jest absolwentką Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie DSBUD Sp. z o.o., gdzie jako inżynier budowy odpowiadała za prace ziemne i drogowe na budowach hal logistycznych, między innymi Centrum Dystrybucyjnego Lidl w Gródkowie. Rozwijała swoje kompetencje jako inżynier budowy, a następnie kierownik robót w CFE Polska, realizując projekt rozbudowy i przebudowy Centrum Handlowego Platan w Zabrzu, budowy zespołu budynków mieszkalnych Bulwary Książęce we Wrocławiu oraz budowy hali logistycznej Panattoni w Sosnowcu. Zespół TDJ Estate wzmocniła w maju 2021 roku. Na co dzień jest zaangażowana w realizację wielorodzinnego projektu mieszkaniowego Zielona Dolina w Zabrzu. Prywatnie interesuje się architekturą współczesną, czas wolny chętnie spędza z dobrą książką.
KRZYSZTOF BEDNARCZYK
Kierownik Budowy
KRZYSZTOF BEDNARCZYK
Kierownik Budowy
Ukończył studia na kierunku Budownictwa na Politechnice Krakowskiej oraz Inżynierii Środowiskowej w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Dysponuje pełnymi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń. Od 2013 roku pracował w Bielskim Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego SA, zaczynając od stanowiska inżyniera i na kierowniku budowy kończąc. Inwestycje, które prowadził to m.in. Budowa Krytej Pływalni w Andrychowie, rozbudowa Zakładu Lajkonik Snacks w Skawinie czy instalacja Formulacji i Konfekcji Środków Ochrony Roślin dla Synthosu AGRO. Brał również udział w budowie instalacji SSBR dla Synthos oraz rozbudowie Elektrociepłowni w Tychach.
Do zespołu TDJ Estate dołączył w lipcu 2021 roku. Jest odpowiedzialny za realizację projektu Osiedla Franciszkańskiego. Prywatnie amatorsko zajmuje się rynkami kapitałowymi i inwestowaniem. Uwielbia czytać dobrą fantastykę.
ŁUKASZ CIEŚLAK
Kierownik Budowy
ŁUKASZ CIEŚLAK
Kierownik Budowy
Ukończył kierunek budownictwo ogólne na Wydziale Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak Warbud SA, Hochtief Polska SA czy Chemobudowa Kraków, pracując jako inżynier budowy, mistrz budowy oraz kierownik robót. Był zaangażowany w prace nad renowacją i adaptacją dawnego klasztoru na cele miejskiego Centrum Kultury w Lublinie, czy budowę kompleksów biurowych Business Garden Warszawa oraz Business Garden Wrocław. Do zespołu TDJ Estate dołączył w sierpniu 2022 roku. Odpowiada za realizację projektu „Teren C” przy kompleksie biurowym .KTW. Prywatnie jest szczęśliwym mężem i ojcem. Czas wolny lubi spędzać aktywnie, wędrując z plecakiem po górach i jeżdżąc na rowerze. Jest fanem dobrej kuchni, interesuje się architekturą oraz historią.
Klaudia Cieplok
Inżynier Budowy
Klaudia Cieplok
Inżynier Budowy
Absolwentka studiów inżynierskich na kierunku Architektura i Urbanistyka oraz studiów magisterskich na kierunku Architektura w Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywała opracowując projekty koncepcyjne, budowlane i wykonawcze budynków mieszkalnych i usługowych, pracując na stanowisku Asystenta Projektanta w pracowni WL Projekt oraz Pracowni Architektonicznej Uszok. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w listopadzie 2021. Na co dzień jest zaangażowana w realizację projektów mieszkaniowych. Architektura i design są jej pasją w pracy i po godzinach. Jest miłośniczką wędrówek górskich.
Michał Lipka
Inżynier Budowy
Michał Lipka
Inżynier Budowy
Od ponad 5 lat związany z rynkiem budowlanym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie E003B7 (SPV Rafako SA) na jednej z największych inwestycji z zakresu budownictwa przemysłowego w regionie – budowie bloku energetycznego o mocy 910 MW w Jaworznie, gdzie jako inżynier budowy odpowiadał za realizację kilku obiektów, poczynając od prac ziemnych, przez wzmocnienie gruntu, a na robotach wykończeniowych kończąc. W listopadzie 2020 roku dołączył do zespołu TDJ Estate, w którym jako Inżynier budowy zaangażowany jest w projekt Osiedla Franciszkańskiego i Franciszkańskiego Południa. Obecnie poszerza swoją wiedzę studiując na kierunku Budownictwo na wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Ponadto jest absolwentem AWF-u Katowice na kierunku Fizjoterapia oraz Turystyka i rekreacja, ratownik wodny. Prywatnie pasjonat wszelkich aktywności związanych z wodą – pływanie, nurkowanie, ratownictwo wodne oraz organizacja zawodów pływackich.
MACIEJ WITOWSKI
Inspektor Branży Sanitarnej
MACIEJ WITOWSKI
Inspektor Branży Sanitarnej
Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Inżynieria Środowiska, ze specjalnością Instalacje i urządzenia cieplne i zdrowotne. Ma uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń. Od 2015 roku zawodowo był związany z firmą Karmar SA, należącą do grupy Bouygues Construction, pracując na stanowisku inżyniera robót sanitarnych i inżyniera ds. serwisu gwarancyjnego oraz wspierając dział ofertowania. Uczestniczył w realizacji takich projektów jak Akademiki UJ CM w Krakowie czy Centrum Handlowe w Andrychowie. Zanim dołączył do zespołu TDJ Estate w sierpniu 2021, pracował w spółce Dekpol Budownictwo, gdzie był zaangażowany w powstawanie hali magazynowej dla Panattoni Europe w Skawinie.
Obecnie wspiera team budowlany w realizacji projektu Osiedla Franciszkańskiego i Franciszkańskiego Południa. Prywatnie jest osobą bardzo aktywną – grywa w siatkówkę, trenuje na siłowni, biega, jest instruktorem kickboxingu oraz chodzi po górach.
DOMINIK PIASKOWY
Inżynier Budowy
DOMINIK PIASKOWY
Inżynier Budowy
Absolwent studiów inżynierskich na Wydziale Budownictwa Politechniki Śląskiej o specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie. Ukończył technikum o profilu budowlanym. Pierwsze kroki na budowie stawiał jako sezonowy pracownik fizyczny. Na studiach pracował w biurze projektowym w charakterze asystenta projektanta, zajmując się projektowaniem konstrukcji stalowych, głównie masztów telekomunikacyjnych. Następnie zdobywał doświadczenie jako projektant w zakresie budownictwa kubaturowego. Do TDJ Estate dołączył w lipcu 2021, by wspierać zespół budowlany Pierwszej Dzielnicy w powstawianiu kolejnych etapów inwestycji. Prywatnie jego pasją jest sport, najbardziej lubi grać w piłkę nożną i squasha. Uwielbia także podróżować i odkrywać nowe smaki.
PAWEŁ BARTOSIŃSKI
Inżynier Budowy
PAWEŁ BARTOSIŃSKI
Inżynier Budowy
Ukończył Wyższą Szkołę Techniczną w Katowicach na kierunku Budownictwo, specjalizując się w budownictwie mieszkaniowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako inżynier budowy w firmach Mipron Sp. z o.o. i Arch-Instal Sp. z o.o. Przez ostatnie 2 lata był zatrudniony w firmie Termo-Klima Sp. z o.o. na stanowisku kierownika robót budowlanych. W sierpniu 2022 roku dołączył do zespołu TDJ Estate, gdzie wspiera realizację wielorodzinnego projektu mieszkaniowego Franciszkańskie południe. Czas wolny spędza aktywnie na siłowni lub trenując muay thai, które jest jego pasją od niemal 15 lat. Zaczytuje się w literaturze fantastycznej.
BARTŁOMIEJ SZELĄG
Inspektor Branży Elektrycznej
BARTŁOMIEJ SZELĄG
Inspektor Branży Elektrycznej
Ukończył wydział Elektryczny Politechniki Śląskiej i Politechniki Częstochowskiej, specjalizując się w inżynierii elektrycznej i instalacjach elektrycznych w budownictwie. Ma uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Od 2007 roku zawodowo był związany z firmą PKiMSA „Carboautomatyka” SA. Zaczynał jako elektromonter, awansując na kierownika zespołu i asystenta dyrektora kontraktu realizowanych projektów. Ostatnio był zatrudniony na stanowisku kierownika robót elektrycznych i odpowiadał za budowę stacji odwadniania i pras filtracyjnych dla KWK Knurów w zakresie prac elektrycznych. Brał również udział w projekcie modernizacji Stadionu Śląskiego czy modernizacji płuczki miałowej dla KWK Jankowice. Zespół TDJ Estate zasilił we wrześniu 2021 roku. Jest odpowiedzialny za koordynację projektów w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Prywatnie ma słabość do psów i pasjonuje się motoryzacją.
KATARZYNA STEFAŃSKA
Kierownik Projektów Fit-Out
KATARZYNA STEFAŃSKA
Kierownik Projektów Fit-Out
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończyła studia licencjackie na kierunku Matematyka w Ekonomii oraz studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość. Od 2017 roku związana z firmą Tebodin Bilfinger, gdzie zdobywała doświadczenie zawodowe na stanowiskach: asystenta biura oraz koordynatora najemców powierzchni biurowych oraz handlowych. Do zespołu TDJ Estate dołączyła we wrześniu 2019 roku. Do jej obowiązków należy koordynacja prac wykończenia powierzchni biurowych w kompleksie KTW. Prywatnie pasjonatka wszelkiego rodzaju sportu, wycieczek górskich, thrillerów i literatury grozy.
MARTYNA NAJGEBAUER
Junior Project Manager
MARTYNA NAJGEBAUER
Junior Project Manager
Absolwentka studiów inżynierskich na kierunku Budownictwo na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Od lipca 2017 obejmowała stanowisko specjalisty do spraw przygotowania produkcji przy realizacji obiektów biurowych oraz usługowo-handlowych, a od marca 2018 do sierpnia 2018, po uzyskaniu tytułu inżyniera, sprawowała funkcję młodszego inżyniera budownictwa przy remoncie zabytkowego obiektu oraz przy realizacji nowo powstających obiektów biurowych i usługowo-handlowych. W 2020 ukończyła studia magisterskie o Specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie na kierunku Budownictwo, na Politechnice Śląskiej .
Do zespołu TDJ Estate dołączyła we wrześniu 2018 roku. Do jej obowiązków należy kompleksowy nadzór nad kwestiami administracyjnymi inwestycji Pierwsza Dzielnica oraz koordynacja realizacji mieszkań pokazowych na projektach mieszkaniowych realizowanych przez TDJ Estate.
PAULINA BARTKIEWICZ
Junior Project Manager
PAULINA BARTKIEWICZ
Junior Project Manager
Jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku Budowownictwo na Politechnice Śląskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w firmach Erbud Industry, DL Invest Group oraz Intravi, z którą była związana od 2018 roku jako inżynier budowy, a nastepnie kierownik robót. Brała udział w budowie hali magazynowej, wielorodzinnego budynku mieszkalnego oraz przebudowie ośrodka wypoczynkowego. Posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Do zespołu TDJ Estate dołączyła w lutym 2022 roku. Odpowiada głównie za prowadzenie projektów fit outowych lokali usługowych pod wynajem, w ramach projektów mieszkaniowych. Prywatnie radość sprawia jej pieczenie ciast i fotografowanie przyrody. Kocha psy i lubi aktywnie spędzać czas.
MARCIN FURMAŃCZUK
Junior Project Manager
MARCIN FURMAŃCZUK
Junior Project Manager
Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach na kierunku Turystyka Krajowa i Zagraniczna. Od 2006 roku związany z branżą budowlaną. Przez 13 lat zdobywał doświadczenie w firmie PB „DOMBUD” SA najpierw jako pracownik procesów technologicznych, a przez ostatnie 5 lat jako referent ds. sprzedaży nieruchomości oraz specjalista ds. sprzedaży. Do jego zadań należała kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedażowym jak i okołosprzedażowym. Do zespołu TDJ Estate dołączył w lutym 2019. Do jego zadań należało kompleksowe wsparcie biura sprzedaży w kwestiach techniczno-sprzedażowych związanych z inwestycją Osiedla Franciszkańskiego i Franciszkańskiego Południa. W 2022 awansował na stanowisko junior project managera a do jego obowiązków należy wsparcie kierownika projektu w organizacji procesu budowlanego związanego z inwestycja Dobrynów. W wolnych chwilach uprawia sport, a jego największą pasją są podróże.
Marcin Musiolik
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Marcin Musiolik
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Absolwent Wydziału Budownictwa Politechniki Śląskiej na anglojęzycznym kierunku Budownictwo Miejskie i Przemysłowe. Od 5 lat związany z rynkiem budowlanym. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał w firmach BFS oraz Kingmar Sp. z o.o., gdzie pełnił funkcje asystenta projektanta i inżyniera budowy. Do zespołu TDJ Estate dołączył w listopadzie 2020 roku. Do jego zadań należy kompleksowe wsparcie biur sprzedaży w kwestiach technicznych związanych z obsługą posprzedażową inwestycji mieszkaniowych. Prywatnie pasjonat podróży, gry na gitarze oraz e-sportu.
KAJETAN RÓŻYCKI
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
KAJETAN RÓŻYCKI
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Ukończył wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie, o specjalności Manager sportu. Od 2007 roku prowadził własną działalność gospodarczą, świadcząc usługi w zakresie wykonywania remontów i wykańczania nieruchomości. Do zespołu TDJ Estate dołączył w maju 2022 roku. Na co dzień wspiera zespół biura sprzedaży mieszkań projektu Franciszkańskie południe oraz Dobrynów. Prywatnie pasjonuje się piłką nożną – oprócz tego, że jest zagorzałym fanem tej dyscypliny, grywa jako zawodnik w ligach amatorskich. Interesuje się starymi samochodami i lubi dobrą muzykę.
Justyna Dunaszewska
Administrator Projektów
Justyna Dunaszewska
Administrator Projektów
Absolwentka wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w biurach projektowych SP Architecte w Lyonie oraz Adn_Architectures w Brukseli, pełniąc obowiązki Asystenta Architekta. Pracowała przy projektach prywatnych jak i obiektach przemysłowych, wspomagając pracownie w etapach koncepcji, konkursowych oraz wykończeń. Do TDJ trafiła pod koniec 2020 roku i zajmuje się kompleksową administracją projektu Franciszkańskie Południe. Jej pasją jest architektura modernistyczna, historia sztuki i urbanistyka. Z zaangażowaniem walczy o ochronę środowiska naturalnego.
JAKUB KWIECIEŃ
Specjalista ds. Sprzedaży
JAKUB KWIECIEŃ
Specjalista ds. Sprzedaży
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Gospodarka Przestrzenna oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich dla Deweloperów organizowanych przez Szkołę Główną Handlową we współpracy z Polskim Związkiem Firm Deweloperskich. W TDJ Estate rozpoczął swoją przygodę z szeroko pojętym rynkiem nieruchomości. Ze TDJ związany od 2016 roku, na początku z Biurem Sprzedaży Mieszkań Osiedla Franciszkańskiego, obecnie odpowiada za sprzedaż i obsługę projektu Pierwsza Dzielnica. Pasjonat aktywnego wypoczynku, sportów zimowych i piłki nożnej.
KAROLINA ZEMŁA
Specjalista ds. Sprzedaży
KAROLINA ZEMŁA
Specjalista ds. Sprzedaży
Absolwentka kierunku Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach. Ze śląskim rynkiem nieruchomości związana od 2011 r. Przez 7 lat pracowała w strukturach jednego z największych polskich deweloperów, w firmie Atal. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach asystenta biura budowy, specjalisty ds. sprzedaży oraz starszego specjalisty ds. sprzedaży. Prowadziła obsługę takich projektów jak Katowice Ligota Park czy Francuska Park. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w 2018 roku. Jest odpowiedzialna za sprzedaż inwestycji mieszkaniowej Osiedle Franciszkańskie i Franciszkańskie Południe. Prywatnie pasjonatka piłki siatkowej, projektowania oraz szycia.
ŁUKASZ MADEJ
Specjalista ds. Sprzedaży
ŁUKASZ MADEJ
Specjalista ds. Sprzedaży
Absolwent studiów o kierunku Gospodarka Przestrzenna na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu rzeczoznawstwa majątkowego. Swoje doświadczenie zawodowe jako doradca ds. nieruchomości, a następnie specjalista ds. sprzedaży zdobywał w największych firmach zajmujących się sprzedażą i pośrednictwem na rynku nieruchomości – Home Broker oraz J.W. Construction. Do zespołu TDJ Estate dołączył w październiku 2018 roku i jest odpowiedzialny za obsługę procesu sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym. Jego pasją jest sport, w szczególności piłka nożna oraz muzyka.
ANNA STUDZIŃSKA
Koordynator ds. Administracji
ANNA STUDZIŃSKA
Koordynator ds. Administracji
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i Marketing o specjalności Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Do zespołu TDJ Estate dołączyła w 2015 r i odpowiada za właściwe funkcjonowanie zaplecza administracyjnego firmy. Od września 2016 r. pełniła funkcję Doradcy Klienta przy inwestycji Osiedle Franciszkańskie i Franciszkańskie Południe, a od listopada 2023 pełni rolę Koordynatora ds. Administracji.
SEBASTIAN CHOLEWA
Specjalista ds. Sprzedaży
SEBASTIAN CHOLEWA
Specjalista ds. Sprzedaży
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończył studia magisterskie na kierunku Gospodarka Przestrzenna o specjalności Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami. Podczas studiów zdobywał pierwsze doświadczenia związane ze sprzedażą nieruchomości, jak również w branży retail. Od sierpnia 2019 roku wspomagał funkcjonowanie Biura Sprzedaży Mieszkań na Osiedlu Franciszkańskim. W 2020 roku rozpoczął pracę w Biurze Sprzedaży osiedla mieszkaniowego Zielona Dolina. Jego największą pasją są podróże oraz ogrodnictwo.
Daria Osada
Koordynator Recepcji
Daria Osada
Koordynator Recepcji
Ukończyła studia licencjackie na kierunku Socjologia Regionów Przemysłowych na Politechnice Śląskiej. Pierwsze doświadczenie w pracy z klientem zdobyła pracując w handlu. Pierwszą pracę w charakterze pracownika recepcji podjęła w GTC Francuska Office Centre w Katowicach. W 2018 roku dołączyła do zespołu .KTW i kompleksowo dbała o sprawne działanie recepcji budynkowej. W 2022 roku zasiliła szeregi zespołu TDJ Estate, obejmując stanowisko koordynatora recepcji kompleksu biurowego .KTW. Do Jej obowiązków należy sprawna obsługa gości i interesantów oraz współpraca z najemcami i zarządcą biurowca. Prywatnie pasjonuje się fotografią oraz muzyką.
KAMIL JASIŃSKI
Stażysta
KAMIL JASIŃSKI
Stażysta
Uzyskał tytuł technika budownictwa w Technikum Architektoniczno-Budowlanym w Tarnowskich Górach. Obecnie jest studentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W przyszłości chciałby się rozwijać w obszarze zarządzania projektami. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał pracując w firmie budowlanej oraz odbywając praktyki w firmie ogrodniczej. Architektura krajobrazu, z którą stykał się przez dwa lata praktyki w ogrodnictwie, jest jego pasją. Do TDJ Estate dołączył w listopadzie 2020 roku. Jest odpowiedzialny za bieżącą i posprzedażową obsługę klienta oraz za prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu Osiedle Wieszowa.
Start budowy
Przygotowanie terenu inwestycji i budowę .KTW I rozpoczęto w czerwcu 2016 r. Kluczowym zadaniem na tym etapie było stworzenie ścian szczelinowych, które wyznaczyły obszar płyty fundamentowej pod oba planowane obiekty. Jej obwód wyniósł 330 m przy maksymalnej głębokości wykopu 26 m. W czasie realizacji głębokich wykopów ciężarówki obsługujące budowę wykonywały codziennie ok. 120 kursów, wywożąc ok. 1,2 tys. m3 ziemi.
120
kursów ciężarówek1,2 tys
metrów sześciennych ziemiFinał prac ziemnych
Roboty ziemne zakończono pod koniec 2016 r. W sumie z terenu budowy wywieziono 108 tys. m kw. urobku, a w jego miejsce pojawiło się ponad 14 tys. m3 betonu konstrukcyjnego. Wcześniej pozytywnie oceniono prace zrealizowane przy ścianach szczelinowych. Ukończono realizację kondygnacji podziemnych dla budynku .KTW I i rozpoczęto prace przy konstrukcji pierwszego piętra. Na placu budowy działały cztery żurawie.
Przewieszenie konstrukcji
W kwietniu 2017 r. nastąpiła realizacja ważnego elementu architektonicznego, czyli tzw. przewieszenia konstrukcji pomiędzy 6. i 7. kondygnacją nadziemną, na wysokości ok. 24 metrów. Górna bryła budynku została przesunięta względem tej dolnej o kilka metrów w kierunku północno-zachodnim. Obok robót konstrukcyjnych, na placu budowy kontynuowano roboty związane z układem drogowym. W garażu podziemnym wystartowały prace instalacyjne.
Stan surowy zamknięty
Z początkiem roku budynek .KTW I osiągnął stan surowy zamknięty. Z placu budowy zniknął ostatni żuraw. Zakończona została obudowa dachu technicznego z płyt warstwowych, na których zamocowano następnie siatki cięto-ciągnione, nawiązujące estetyką do fasady budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Powstał także układ drogowy wokół biurowca. W budynku zamontowano wszystkie windy, a prace wykończeniowe stały się coraz bardziej zaawansowane.
Przygotowania
W 2013 r. TDJ Estate zakupił budynek byłej DOKP w sąsiedztwie ikonicznego Spodka. Po analizie technicznej obiektu podjęto decyzję o rozbiórce. Trwała ona 12 miesięcy, do marca 2016 r. Tego samego roku, w maju, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego oficjalnie zaprezentowano projekt architektoniczny nowego kompleksu, przygotowany we współpracy z pracownią Medusagroup. Generalne wykonawstwo powierzono polskiemu oddziałowi firmy STRABAG.
100 dni prac
Po trzech miesiącach od startu budowy zakończono roboty ziemne związane z wykopem. Wykonano barety, czyli elementy konstrukcyjne posadowienia pośredniego pod płytę fundamentową. Ponadto utworzono kotwienia dla sukcesywnie odsłanianych dalszych sekcji ścian szczelinowych. Rozpoczęto również pierwszy etap zbrojenia płyty fundamentu, a na budowie kompleksu pojawił się żuraw wieżowy o wysokości 53 m.
Kamień węgielny
16 lutego 2017 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod .KTW I, która zapoczątkowała realizację części nadziemnej obiektu. W uroczystości wzięli udział m.in. Marcin Krupa, prezydent Katowic oraz Tomasz Domogała, właściciel TDJ. Dla upamiętnienia tego wydarzenia, w specjalnym sarkofagu umieszczono podpisany akt erekcyjny oraz przedmioty wyłonione w plebiscycie „Śląski design w .KTW“.
Podwieszenie wiechy
We wrześniu 2017 r. osiągnięto najwyższy punkt konstrukcyjny .KTW I, co zostało uroczyście podkreślone ceremonią podwieszenia wiechy. Uczestniczyli w niej przedstawiciele inwestora, generalnego wykonawcy, podmiotu odpowiedzialnego za nadzór inwestorski oraz architekci. Po ukończeniu głównej konstrukcji budynku, na placu budowy kontynuowano montaż elewacji i konsol. Równocześnie, coraz bardziej zaawansowane stały się prace instalacyjne i wykończeniowe. Intensywnie rozwijano też infrastrukturę w szachtach mechanicznych.
Otwarcie .KTW I
15 maja 2018 r. podczas jubileuszowej X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego nastąpiła uroczysta ceremonia otwarcia budynku .KTW I. Po 24 miesiącach intensywnej pracy obiekt biurowy w sercu Katowic został ukończony i oddany do użytku. Goście zaproszeni na uroczystość mieli szansę nie tylko poznać od środka proces inwestycyjny, ale również zwiedzić top floor biurowca oraz Galerię Transformacji, która przedstawiała historię miejsca, w którym .KTW powstało.
Przygotowania
W 2013 r. TDJ Estate zakupił budynek byłej DOKP w sąsiedztwie ikonicznego Spodka. Po analizie technicznej obiektu podjęto decyzję o rozbiórce. Trwała ona 12 miesięcy, do marca 2016 r. Tego samego roku, w maju, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego oficjalnie zaprezentowano projekt architektoniczny nowego kompleksu, przygotowany we współpracy z pracownią Medusagroup. Generalne wykonawstwo powierzono polskiemu oddziałowi firmy STRABAG.
Start budowy
Przygotowanie terenu inwestycji i budowę .KTW I rozpoczęto w czerwcu 2016 r. Kluczowym zadaniem na tym etapie było stworzenie ścian szczelinowych, które wyznaczyły obszar płyty fundamentowej pod oba planowane obiekty. Jej obwód wyniósł 330 m przy maksymalnej głębokości wykopu 26 m. W czasie realizacji głębokich wykopów ciężarówki obsługujące budowę wykonywały codziennie ok. 120 kursów, wywożąc ok. 1,2 tys. m3 ziemi.
100 dni prac
Po trzech miesiącach od startu budowy zakończono roboty ziemne związane z wykopem. Wykonano barety, czyli elementy konstrukcyjne posadowienia pośredniego pod płytę fundamentową. Ponadto utworzono kotwienia dla sukcesywnie odsłanianych dalszych sekcji ścian szczelinowych. Rozpoczęto również pierwszy etap zbrojenia płyty fundamentu, a na budowie kompleksu pojawił się żuraw wieżowy o wysokości 53 m.
Finał prac ziemnych
Roboty ziemne zakończono pod koniec 2016 r. W sumie z terenu budowy wywieziono 108 tys. m kw. urobku, a w jego miejsce pojawiło się ponad 14 tys. m3 betonu konstrukcyjnego. Wcześniej pozytywnie oceniono prace zrealizowane przy ścianach szczelinowych. Ukończono realizację kondygnacji podziemnych dla budynku .KTW I i rozpoczęto prace przy konstrukcji pierwszego piętra. Na placu budowy działały cztery żurawie.
Kamień węgielny
16 lutego 2017 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod .KTW I, która zapoczątkowała realizację części nadziemnej obiektu. W uroczystości wzięli udział m.in. Marcin Krupa, prezydent Katowic oraz Tomasz Domogała, właściciel TDJ. Dla upamiętnienia tego wydarzenia, w specjalnym sarkofagu umieszczono podpisany akt erekcyjny oraz przedmioty wyłonione w plebiscycie „Śląski design w .KTW“.
Przewieszenie konstrukcji
W kwietniu 2017 r. nastąpiła realizacja ważnego elementu architektonicznego, czyli tzw. przewieszenia konstrukcji pomiędzy 6. i 7. kondygnacją nadziemną, na wysokości ok. 24 metrów. Górna bryła budynku została przesunięta względem tej dolnej o kilka metrów w kierunku północno-zachodnim. Obok robót konstrukcyjnych, na placu budowy kontynuowano roboty związane z układem drogowym. W garażu podziemnym wystartowały prace instalacyjne.
Podwieszenie wiechy
We wrześniu 2017 r. osiągnięto najwyższy punkt konstrukcyjny .KTW I, co zostało uroczyście podkreślone ceremonią podwieszenia wiechy. Uczestniczyli w niej przedstawiciele inwestora, generalnego wykonawcy, podmiotu odpowiedzialnego za nadzór inwestorski oraz architekci. Po ukończeniu głównej konstrukcji budynku, na placu budowy kontynuowano montaż elewacji i konsol. Równocześnie, coraz bardziej zaawansowane stały się prace instalacyjne i wykończeniowe. Intensywnie rozwijano też infrastrukturę w szachtach mechanicznych.
Stan surowy zamknięty
Z początkiem roku budynek .KTW I osiągnął stan surowy zamknięty. Z placu budowy zniknął ostatni żuraw. Zakończona została obudowa dachu technicznego z płyt warstwowych, na których zamocowano następnie siatki cięto-ciągnione, nawiązujące estetyką do fasady budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Powstał także układ drogowy wokół biurowca. W budynku zamontowano wszystkie windy, a prace wykończeniowe stały się coraz bardziej zaawansowane.
Otwarcie .KTW I
15 maja 2018 r. podczas jubileuszowej X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego nastąpiła uroczysta ceremonia otwarcia budynku .KTW I. Po 24 miesiącach intensywnej pracy obiekt biurowy w sercu Katowic został ukończony i oddany do użytku. Goście zaproszeni na uroczystość mieli szansę nie tylko poznać od środka proces inwestycyjny, ale również zwiedzić top floor biurowca oraz Galerię Transformacji, która przedstawiała historię miejsca, w którym .KTW powstało.
18,250 m2
POWIERZCHNIA BIUROWA14
KONDYGNACJI NAZIEMNYCH3
KONDYGNACJE PODZIEMNE66 m
WYSOKOŚĆ BUDYNKU .KTW I25 tys. m3
BETONU DO KONDYGNACJI PODZIEM.3 tys. ton
STALI DO KONDYGNACJI PODZIEM.siedziba główna
TDJ Estate
Aleja Roździeńskiego 1a
40-202 Katowice
tel. +48 32 661 07 00
e-mail: biuro@tdjestate.pl
Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego.
KRS: 0000286498
NIP: 6342645499