It’s all about you
Miya Cosmetics
Miya Cosmetics, niezależna marka kosmetyczna, jest jedną z najszybciej rosnących na polskim rynku. Właścicielem marki jest Kanani Europe. Ta spółka w 2021 roku stała się przedmiotem wspólnej akwizycji TDJ i Leszka Kłosińskiego, który objął stanowisko prezesa jej zarządu.
Akwizycja Kanani Europe wpisała się w strategię TDJ w obszarze Equity, zakładającą inwestycję w spółki o skalowalnym modelu biznesowym, wysokim potencjale eksportowym i konsolidacyjnym oraz z własnym produktem i marką w branży kosmetycznej.
100 SKU
2 razy większe portfolio produktów
10 rynków
europejskich, na których obecna jest już MIYA
Miya Cosmetics to młoda i bardzo dynamicznie rozwijająca się marka, działająca na rynku, który rósł dynamicznie i wciąż ma perspektywy dalszego rozwoju.
W ramach inwestycji, zaangażowaliśmy zespoły wewnętrznych ekspertów wyspecjalizowanych między innymi w takich obszarach jak business excellence, prawnym, M&A czy IT.
Pierwsze dwa lata poświęciliśmy na organiczny rozwój biznesu. Poszerzyliśmy ofertę i rozwinęliśmy międzynarodową sprzedaż. Portfolio samych produktów Miya zwiększyło się dwukrotnie w porównaniu do 2021r. do 100 SKU (unikatowych pozycji asortymentowych).
Wprowadzone zostały nowe kategorie kosmetyków – środki do pielęgnacji włosów, ust, higieny intymnej, a także w 100% naturalne dezodoranty w kremie. Wrosła dystrybucja marki, dzięki czemu jest ona dostępna we wszystkich sieciach drogeryjnych w Polsce, a także za granicą. Działa już na kilkunastu rynkach, głównie europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Ukrainie.