Specjalista/Specjalistka ds. obsługi Biura Zarządu (TDJ S.A.) Katowice
Główne zadania:
  • kompleksowa obsługa i nadzór sekretariatu biura pod kątem administracyjnym oraz zarządzanie infrastrukturą biurową (clean desk policy, polityka zastępstw)
  • prowadzenie kalendarza spotkań kluczowych osób oraz zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnych, organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych
  • dbałość o prawidłowy obieg korespondencji oraz dokumentów księgowych, obsługa poczty firmowej
  • weryfikacja i systemowa ewidencja faktur kosztowych
  • kompleksowa obsługa delegacji służbowych (rezerwacja hoteli, biletów, bieżąca ewidencja i rozliczanie wyjazdów)
  • realizacja firmowej polityki flotowej, wraz z 2-osobowym zespołem
  • koordynowanie współpracy z podwykonawcami i nadzór w zakresie: usług sprzątających, ochrony, wsparcia technicznego, terminowych przeglądów, usług pocztowych i kurierskich oraz usług cateringowych
  • wsparcie Dyrektora Biura Zarządu w tworzeniu Grupy Operacyjnej koordynującej działania rozwojowe pracowników Biur Zarządów w grupie TDJ
  • tworzenie i zarządzanie budżetem rocznym dla obszaru Biura Zarządu
  • przygotowywanie prezentacji i raportów, zgodnie z bieżącymi potrzebami
Od Ciebie oczekujemy:
  • minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w podobnej roli
  • doświadczenia w pracy z zarządem i/lub radą nadzorczą
  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia w obszarze polityki flotowej
  • bardzo dobrej znajomości MS Office
  • znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
  • wielozadaniowości i bardzo dobrych umiejętności zarządzania czasem
  • terminowości, skrupulatności i dbałości o szczegóły
  • samodzielności, proaktywnego podejścia, zaangażowania i pasji w realizacji zadań
  • prawa jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w obszarze facility management oraz gotowość do sporadycznych podróży służbowych do biura w lokalizacji warszawskiej
To oferujemy:
  • pracę w jednej z największych prywatnych firm inwestycyjnych w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania

  • przyjazną atmosferę w zespole i pracę w atrakcyjnej lokalizacji w centrum biznesowym .KTW

  • atrakcyjny system premiowy, oparty o realizację celów i raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Biura Zarządu

  • firmowy pakiet kafeteryjny, w ramach którego są dostępne m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna i karta Multisport

  • naukę języka angielskiego w firmie oraz możliwość podnoszenia swoich kompetencji w ramach szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych

  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników w ramach działań Fundacji TDJ