Specjalista/Specjalistka Service Desk IT

Warszawa

Główne zadania:

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
  • Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego
  • Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT
  • Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia)
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
  • Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów
  • Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code

Od kandydata/kandydatki oczekujemy:

  • Wykształcenia średniego lub wyższego (informatyka i kierunki pokrewne)
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
  • Umiejętności obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego
  • Znajomości systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana umiejętności pisania skryptów Windows i VBA)
  • Znajomości systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
  • Znajomości zagadnień sieciowych (LAN/WLAN)
  • Przejmowania inicjatywy, dociekliwości, zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Łatwości w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziana znajomość zasad ITIL i ich praktycznego zastosowania

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z największych prywatnych firm inwestycyjnych w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę Multisport, w ramach firmowego pakietu kafeteryjnego
  • Naukę języka angielskiego w firmie
  • Rozwojowe projekty realizowane w ramach Centrum Usług Wspólnych IT i szkolenia zewnętrzne
  • Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i wysokich kwalifikacji zawodowych
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne