Specjalista/Specjalistka Service Desk
Piotrków Trybunalski/Tomaszów Mazowiecki
Główne zadania:
- Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
- Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego
- Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT
- Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia)
- Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
- Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów
- Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code
Od kandydata/kandydatki oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego (informatyka i kierunki pokrewne)
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
- Umiejętności obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego
- Znajomości systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office
- Znajomości systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory
- Znajomości zagadnień sieciowych (LAN/WLAN)
- Przejmowania inicjatywy, dociekliwości, zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
- Łatwości w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobody w kontaktach telefonicznych
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Mile widziana znajomość zasad ITIL i ich praktycznego zastosowania ora umiejętność pisania skryptów Windows i VBA
Oferujemy:
- Pracę w jednej z największych prywatnych firm inwestycyjnych w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania
- Atrakcyjny system premiowy
- Ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę Multisport, w ramach firmowego pakietu kafeteryjnego
- Naukę języka angielskiego w firmie
- Rozwojowe projekty realizowane w ramach Centrum Usług Wspólnych IT (CUW IT) i szkolenia zewnętrzne
- Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i wysokich kwalifikacji zawodowych
- Hybrydowy model pracy
- Spotkania i wyjazdy integracyjne