Specjalista IT Service Desk

Tomaszów Mazowiecki/Piotrków Trybunalski

Główne zadania:

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – świadczenie usługi pomocy użytkownikom systemów i infrastruktury IT spółki,
  • Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego,
  • Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT,
  • Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia),
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA),
  • Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów,
  • Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code.

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne),
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk,
  • Umiejętność obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego,
  • Znajomość systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana Umiejętności pisania skryptów Windows i VBA),
  • Znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
  • Znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WLAN),
  • Przejmowanie inicjatywy, dociekliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych,
  • Mile widziana znajomość zasad ITIL i ich praktycznego zastosowania,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

 

  • Pracę w trybie 1 zmianowym (8-16) w Centrum Usług Wspólnych IT,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Stabilną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i wysokich kwalifikacji zawodowych.
  • Pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole,
  • Rozwojowe projekty,
  • System premiowy,
  • Pakiet kafateryjny.