Specjalista ds. marketingu

Katowice

Główne zadania:

  • Udział w tworzeniu strategii marketingowej marki TDJ Estate, jej wdrażanie i rozwój,
  • Tworzenie nowych treści do materiałów marketingowych takich jak broszury sprzedażowe i foldery, prezentacje, informacje prasowe itp.,
  • Tworzenie nowych treści na strony internetowe projektów, social media oraz na potrzeby komunikacji wewnętrznej,
  • Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym,
  • Organizacja eventów i udziału w targach,
  • Nadzór nad produkcją materiałów marketingowych,
  • Zarządzanie budżetem marketingowym marki,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi – agencjami, grafikami, programistami,
  • Współpraca z zewnętrznymi interesariuszami – instytucje miejskie, stowarzyszenia,
  • Dbanie o spójność komunikacji marki.

Od kandydata oczekujemy:

  • Dobrej znajomości narzędzi komunikacji, w szczególności mediów społecznościowych,
  • Umiejętności tworzenia i redakcji tekstów przeznaczonych do różnych grup docelowych,
  • Umiejętności prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
  • Umiejętności pracy w grupie, otwartość na sugestie i propozycje innych członków zespołu,
  • Samodzielności i inicjatywy,
  • Zmysłu estetyki i podstawowej znajomości programów graficznych (np. Canva),
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie m.in. B2.

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z największych prywatnych firm inwestycyjnych w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w atrakcyjnej lokalizacji w centrum biznesowym .KTW,
  • Ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę Multisport, w ramach firmowego pakietu kafeteryjnego,
  • Hybrydowy system pracy (łączymy pracę zdalną ze stacjonarną),
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników w ramach działań Fundacji TDJ.