Młodszy Specjalista Service Desk
Katowice
Główne zadania:
- Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń,
- Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego,
- Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT,
- Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia),
- Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA),
- Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów,
- Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code.
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego (informatyka i kierunki pokrewne),
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
- Umiejętności obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego,
- Znajomości systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana umiejętności pisania skryptów Windows i VBA),
- Podstawowej znajomości systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
- Podstawowej znajomości zagadnień sieciowych (LAN/WLAN),
- Przejmowania inicjatywy, dociekliwości, zaangażowania i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Łatwości w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy:
- Pracę w jednej z największych prywatnych firm w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania,
- Stabilną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Pracę w trybie 1 zmianowym w Centrum Usług Wspólnych IT,
- Udział w różnorodnych projektach,
- Atrakcyjny system premiowania oraz pakiet kafeteryjny,
- Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.