Młodszy Specjalista Service Desk

Katowice

Główne zadania:

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń,
  • Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego,
  • Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT,
  • Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia),
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA),
  • Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów,
  • Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code.

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia średniego lub wyższego (informatyka i kierunki pokrewne),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
  • Umiejętności obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego,
  • Znajomości systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana umiejętności pisania skryptów Windows i VBA),
  • Podstawowej znajomości systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
  • Podstawowej znajomości zagadnień sieciowych (LAN/WLAN),
  • Przejmowania inicjatywy, dociekliwości, zaangażowania i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Łatwości w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z największych prywatnych firm w Polsce, o mocnej pozycji rynkowej i wysokiej kulturze zarządzania,
  • Stabilną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w trybie 1 zmianowym w Centrum Usług Wspólnych IT,
  • Udział w różnorodnych projektach,
  • Atrakcyjny system premiowania oraz pakiet kafeteryjny,
  • Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.