Manager ds. sprzedaży

Wadowice

Główne zadania:

Zapraszamy do współtworzenia zespołu osób pracujących z pasją przy wspieraniu dzieci, młodzieży i rodzin. Szukamy osoby, która razem z nami będzie tworzyć zespół obsługi Campusu Bemke.

Zakres obowiązków:

  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w sektorze turystycznym, konferencyjnym, sakralnym, szkolnym,
  • Przygotowywanie kosztorysów, ofert, umów i warunków współpracy,
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Maksymalizacja przychodów obiektu poprzez realizację założonych celów sprzedażowych,
  • Bieżące monitorowanie rynku, analizowanie działań konkurencji oraz wyznaczanie nowych kierunków sprzedaży,
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych,
  • Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń o charakterze promocyjno – sprzedażowym,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku obiektu.

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży usług noclegowych, eventowych, turystycznych,
  • Umiejętności sprzedażowych  i negocjacyjnych,
  • Znajomości systemów hotelowych będzie dodatkowym atutem,
  • Samodzielności, umiejętności wyznaczania priorytetów i skuteczności w działaniu,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy:

  • Udział w tworzeniu wyjątkowego miejsca, które będzie przez kolejne dziesięciolecia służyło edukacji i rozwojowi dzieci, młodzieży oraz rozwojowi rodzin i lokalnej społeczności,
  • Możliwość współpracy i poznania know-how TDJ Foundation, unikalnej inicjatywie wspierającej dzieci, młodzież i rodziny w rozwijaniu kompetencji i odkrywaniu pasji, by mogli świadomie i odpowiedzialnie budować swoją przyszłość służąc innym,
  • Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną atmosferę pracy,
  • Elastyczną formę zatrudnienia – umowa o pracę/ umowa zlecenie lub współpraca B2B.