Manager ds. sprzedaży
Wadowice
Główne zadania:
Zapraszamy do współtworzenia zespołu osób pracujących z pasją przy wspieraniu dzieci, młodzieży i rodzin. Szukamy osoby, która razem z nami będzie tworzyć zespół obsługi Campusu Bemke.
Zakres obowiązków:
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w sektorze turystycznym, konferencyjnym, sakralnym, szkolnym,
- Przygotowywanie kosztorysów, ofert, umów i warunków współpracy,
- Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- Maksymalizacja przychodów obiektu poprzez realizację założonych celów sprzedażowych,
- Bieżące monitorowanie rynku, analizowanie działań konkurencji oraz wyznaczanie nowych kierunków sprzedaży,
- Przygotowywanie raportów sprzedażowych,
- Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń o charakterze promocyjno – sprzedażowym,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku obiektu.
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży usług noclegowych, eventowych, turystycznych,
- Umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych,
- Znajomości systemów hotelowych będzie dodatkowym atutem,
- Samodzielności, umiejętności wyznaczania priorytetów i skuteczności w działaniu,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Gotowości do odbywania podróży służbowych,
- Prawa jazdy kat. B,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu wyjątkowego miejsca, które będzie przez kolejne dziesięciolecia służyło edukacji i rozwojowi dzieci, młodzieży oraz rozwojowi rodzin i lokalnej społeczności,
- Możliwość współpracy i poznania know-how TDJ Foundation, unikalnej inicjatywie wspierającej dzieci, młodzież i rodziny w rozwijaniu kompetencji i odkrywaniu pasji, by mogli świadomie i odpowiedzialnie budować swoją przyszłość służąc innym,
- Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną atmosferę pracy,
- Elastyczną formę zatrudnienia – umowa o pracę/ umowa zlecenie lub współpraca B2B.