Członek Zarządu ds. Operacyjnych
Gliwice/ Tomaszów Mazowiecki
Główne zadania:
Do jednej z naszych spółek portfelowych Projekt Solartechnik poszukujemy Członka Zarządu ds. Operacyjnych, do którego obowiązków należeć będzie:
- opracowywanie i realizacja strategii firmy w ścisłej współpracy z Zarządem,
- bieżący nadzór nad pionem projektowo-wykonawczym (włączając m.in. dział, zarządzania kontraktami, działy wykonawcze, logistyki, zakupów, infrastruktury),
- całościowe zarządzanie realizowanymi projektami (planowanie, budżetowanie, realizacja)
- koordynacja kilkuset projektów realizowanych na terenie całej Polski,
- planowanie i monitorowanie harmonogramów prowadzonych inwestycji w sposób zapewniający terminową i efektywną ich realizację, wysoką jakość oraz umacnianie pozycji na rynku,
- planowanie, monitorowanie, analiza i optymalizacja poziomu zapasów magazynowych,
- zapewnienie odpowiedniego nadzoru merytorycznego nad pracownikami pionu operacyjnego,
- budowanie struktury zespołów wykonawczych w Polsce oraz w Europie,
- optymalizacja procesów i procedur w celu maksymalizacji efektywności i wydajności prac podległego zespołu,
- opracowywanie planów biznesowych przy nowych projektach w spółce,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami,
- budowanie strategii operacyjnej dla planowanych inwestycji,
- przygotowanie raportów i analiz, definiowanie oraz nadzorowanie długoterminowych planów działań,
- skuteczne prowadzenie wysokobudżetowych inwestycji, sprawne oszacowanie rentowności, doprowadzenie do osiągnięcia zamierzonego celu.
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane Budownictwo, Energetyka),
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu budowlanym, wykonawczym, instalatorskim,
- doświadczenie techniczne w samodzielnie realizowanych projektach,
- doświadczenie w zarządzaniu licznymi projektami (budowlanymi, wykonawczymi, energetycznymi, itp.) w tym samym czasie
- umiejętność koordynacji pracy rozbudowanego zespołu oraz podwykonawców,
- umiejętność analizowania dokumentacji technicznej oraz ekonomicznej,
- postawa CAN DO i umiejętność szukania rozwiązań
- silne zorientowanie na realizację celów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości,
- dobra znajomość języka angielskiego (znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
- gotowość do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej firmie działającej w branży OZE,
- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowania,
- Dostęp do oferty TDJ Foundation (m. in. wyjazdy wakacyjne dla dzieci, stypendia zagraniczne).