Członek Zarządu ds. Operacyjnych

Gliwice/ Tomaszów Mazowiecki

Główne zadania:

Do jednej z naszych spółek portfelowych Projekt Solartechnik poszukujemy Członka Zarządu ds. Operacyjnych, do którego obowiązków należeć będzie:

  • opracowywanie i realizacja strategii firmy w ścisłej współpracy z Zarządem,
  • bieżący nadzór nad pionem projektowo-wykonawczym (włączając m.in. dział, zarządzania kontraktami, działy wykonawcze, logistyki, zakupów, infrastruktury),
  • całościowe zarządzanie realizowanymi projektami (planowanie, budżetowanie, realizacja)
  • koordynacja kilkuset projektów realizowanych na terenie całej Polski,
  • planowanie i monitorowanie harmonogramów prowadzonych inwestycji w sposób zapewniający terminową i efektywną ich realizację, wysoką jakość oraz umacnianie pozycji na rynku,
  • planowanie, monitorowanie, analiza i optymalizacja poziomu zapasów magazynowych,
  • zapewnienie odpowiedniego nadzoru merytorycznego nad pracownikami pionu operacyjnego,
  • budowanie struktury zespołów wykonawczych w Polsce oraz w Europie,
  • optymalizacja procesów i procedur w celu maksymalizacji efektywności i wydajności prac podległego zespołu,
  • opracowywanie planów biznesowych przy nowych projektach w spółce,
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami,
  • budowanie strategii operacyjnej dla planowanych inwestycji,
  • przygotowanie raportów i analiz, definiowanie oraz nadzorowanie długoterminowych planów działań,
  • skuteczne prowadzenie wysokobudżetowych inwestycji, sprawne oszacowanie rentowności, doprowadzenie do osiągnięcia zamierzonego celu.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane Budownictwo, Energetyka),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu budowlanym, wykonawczym, instalatorskim,
  • doświadczenie techniczne w samodzielnie realizowanych projektach,
  • doświadczenie w zarządzaniu licznymi projektami (budowlanymi, wykonawczymi, energetycznymi, itp.) w tym samym czasie
  • umiejętność koordynacji pracy rozbudowanego zespołu oraz podwykonawców,
  • umiejętność analizowania dokumentacji technicznej oraz ekonomicznej,
  • postawa CAN DO i umiejętność szukania rozwiązań
  • silne zorientowanie na realizację celów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości,
  • dobra znajomość języka angielskiego (znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
  • gotowość do częstych podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie działającej w branży OZE,
  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowania,
  • Dostęp do oferty TDJ Foundation (m. in. wyjazdy wakacyjne dla dzieci, stypendia zagraniczne).