Młodszy Specjalista IT

Piotrków Trybunalski

Główne zadania:

  • świadczenie usługi pomocy użytkownikom systemów i infrastruktury IT spółki (I linia Service Desk),
  • monitorowanie i bieżące usuwanie usterek sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych i oprogramowania,
  • wspieranie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania,
  • nadzór nad ewidencją sprzętu komputerowego i legalnością oprogramowania,
  • samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów związanych z obsługą informatyczną,
  • udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne),
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT
  • umiejętność obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego,
  • umiejętność pracy w oparciu o system ticketowy,
  • dobra znajomość systemu z rodziny Microsoft Windows (7,10), usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana umiejętności pisania skryptów Windows i VBA),
  • znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
  • znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WLAN) i umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (Cisco),
  • znajomość zasad ITIL i ich praktycznego zastosowania,
  • podstawowa znajomość środowisk systemów klasy ERP,
  • doświadczenie we wsparciu dla oprogramowania typu CAD/CAM będzie stanowiło dodatkowy atut,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • przejmowanie inicjatywy, dociekliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
  • łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych

Oferujemy:

  • rozwojowe projekty,
  • pakiet kafeteryjny,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • system premiowy,
  • możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i wysokich kwalifikacji zawodowych.