Miya Cosmetics

Miya Cosmetics

It’s all about you

Marka Miya Cosmetics pojawiła się na rynku w 2016 roku. Od momentu powstania firma systematycznie rozwija portfolio produktów do codziennej pielęgnacji skóry, tworzonych głównie w oparciu o naturalne składniki.

Obecnie oferuje trzy kategorie kosmetyków: do pielęgnacji twarzy, do ciała oraz do makijażu. To marka demokratyczna, z której produktów korzysta wiele grup konsumentów. Rozwój firmy wpisuje się w silnie dostrzegalną tendencję wzrostu zainteresowania kosmetykami naturalnymi, co wpływa na rozwój nowych marek i produktów.

CEO: Leszek Kłosiński

Sektor: kosmetyki

Rok inwestycji: 2021

EXIT: 2024

Dlaczego uwierzyliśmy w MIYA?

Miya Cosmetics to młoda i bardzo dynamicznie rozwijająca się marka, działająca na rynku, który rósł dynamicznie i wciąż ma perspektywy dalszego rozwoju.

  • To skalowalny biznes, który udowodnił, że można wykreować coś zupełnie nowego w bardzo stabilnej branży.
  • Umacnianie pozycji rynkowej firmy realizowane jest we współpracy z jedną z najbardziej doświadczonych osób w polskiej branży beauty – Leszkiem Kłosińskim, który zaangażował się w spółkę także kapitałowo.
  • Połączenie kompetencji TDJ i doświadczenia Leszka Kłosińskiego było fundamentem do stworzenia wizji dalszego rozwoju biznesu i konsolidacji polskiego rynku kosmetycznego wokół marki Miya.

Aktualności

Komunikaty prasowe

TDJ sprzedał swoje udziały w Miya Cosmetics
TDJ sprzedał pełen pakiet udziałów w spółce Kanani Europe. Nabywcą jest  Bielenda Kosmetyki Naturalne, wspierana…

26 lutego 2024

Komunikaty prasowe

TDJ inwestuje w Miya Cosmetics
Rodzinna firma inwestycyjna TDJ inwestuje w Miya Cosmetics, jedną z najszybciej rosnących niezależnych marek kosmetycznych…

24 maja 2021